Nέα Ford Mustang: Όλα όσα θέλετε να ξέρετε

Με πεντάλιτρο V8 κινητήρα κάτω από το καπό της η νέα Ford Mustang έρχεται και στην ελληνική αγορά για να συνεχίσει μια παράδοση που κρατά πλέον έξι δεκαετίες.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Mustang Dark Horse

Το νέο “κεφάλαιο” στην πολύχρονη ιστορία της Ford Mustang έρχεται και στην Ελλάδα με πιο αιχμηρή σχεδίαση, περισσότερες τεχνολογίες αλλά και μεγαλύτερες ικανότητες και επιδόσεις στην πίστα -και εκτός.

Διαβάστε επίσης: Δημοφιλές SUV της αγοράς με 4.799 ευρώ προκαταβολή και 2,99% επιτόκιο

Το κορυφαίο σε πωλήσεις σπορ αυτοκίνητο παγκοσμίως έρχεται στη χώρα μας στα 60 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου, εμβληματικού μοντέλου και με πωλήσεις σε αυτές τις έξι δεκαετίες που ξεπερνούν τις 10.000.000 μονάδες.


Η νέα Ford Mustang έρχεται να απογειώσει τις επιδόσεις του μοντέλου διαθέτοντας μεταξύ άλλων έναν νέο V8 κινητήρα 5,0 λίτρων τέταρτης γενιάς που αποδίδει ισχύ 446 ίππων και ροπή 540 Nm.

Διαβάστε επίσης: Μίσθωση ηλεκτρικού με μεγάλη αυτονομία και 389 ευρώ τον μήνα

Ο κινητήρας της Mustang GT είναι εφοδιασμένος με νέο σύστημα εισαγωγής με διπλή εισαγωγή αέρα και δύο πεταλούδες γκαζιού με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών στην εισαγωγή και την επίτευξη υψηλότερου ρυθμού ροής αέρα για καλύτερη απόδοση. Ο άμεσος και έμμεσος ψεκασμός υψηλής και χαμηλής πίεσης συνεργάζονται αρμονικά για την παροχή, αντίστοιχα, αυξημένης ροπής και ισχύος στις χαμηλές και υψηλές στροφές

Ο τέταρτης γενιάς (Gen IV) V8 κινητήρας των 5,0 λίτρων διαθέτει επίσης στροφαλοφόρο άξονα από σφυρήλατο χάλυβα με επίστρωση πολυμερούς για μειωμένη τριβή και αυξημένη αντοχή, αλλά και μπιέλες που κατασκευάζονται με τη διαδικασία της πυροσυσσωμάτωσης για αξιόπιστη λειτουργία στις υψηλές στροφές. Οι νέοι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής ελέγχουν τις βαλβίδες μεγάλης διαμέτρου, ενώ το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των εκκεντροφόρων Ti-VCT εξασφαλίζει ιδανική κατανομή της ισχύος σε όλο το εύρος περιστροφής του κινητήρα.

Έως και έξι προφίλ οδήγησης είναι διαθέσιμα βελτιστοποιώντας την απόδοση της νέας Mustang σε διάφορα σενάρια οδήγησης. Τα Drive Modes που διατίθενται είναι τα Normal, Sport, Slippery, Drag και Track, ενώ μια ρύθμιση που μπορεί να εξατομικευτεί επιτρέπει στον οδηγό να βρει τις δικές του προτιμήσεις.

Η απόκριση του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί, χάρη στη βελτιστοποίηση της γεωμετρίας της ανάρτησης που συνεισφέρει στη μείωση των τάσεων υποστροφής. Επίσης, ο ταχύτερος λόγος υποπολλαπλασιασμού του τιμονιού βελτιώνει με τη σειρά του τη δυναμική οδήγησης της νέας Mustang στις στροφές.

Το σύστημα rev-matching διατηρεί τις στροφές του κινητήρα κατά το χειροκίνητο κατέβασμα των ταχυτήτων, ώστε να διασφαλίζεται ομαλή εμπλοκή της επόμενης σχέσης. Είναι στάνταρ στην Mustang GT και προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και εκλεπτυσμένη αίσθηση στον οδηγό.

Η Mustang GT διατίθεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή χειροκίνητο 6 σχέσεων. Το Performance Pack είναι στάνταρ και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για αυξημένη πρόσφυση, φρένα με την υπογραφή της Brembo με ενισχυμένες δαγκάνες και Active Valve Exhaust που εξασφαλίζει ήχο κινητήρα ανάλογα με το οδηγικό σενάριο. Η προαιρετική ενεργή ανάρτηση MagneRide παρακολουθεί τις συνθήκες του δρόμου χίλιες φορές το δευτερόλεπτο και ελέγχεται ηλεκτρονικά για να ρυθμίζει την απόσβεση ανάλογα με τις ανάγκες.

Με την οπτική απήχηση και λειτουργικότητα ενός παραδοσιακού, μηχανικού χειρόφρενου, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο drift brake “ξεκλειδώνει” την ικανότητα drifting της πισωκίνητης Mustang. Το Performance Electronic Parking Brake είναι σχεδιασμένο τόσο για τους αρχάριους οδηγούς που θέλουν να μάθουν και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους στο drift, όσο και για να παρέχει στους πιο έμπειρους ένα σύστημα έτοιμο για αγώνες.

Στο εσωτερικό, η Mustang έβδομης γενιάς φέρει ένα τεχνολογικά προηγμένο, οδηγοκεντρικό cockpit.Το άνω τμήμα του ταμπλό χαρακτηρίζεται από τη ρέουσα και πιο “ανοιχτή” διάταξη με επένδυση από γυαλί, προσφέροντας ένα πιο καθαρό και ελκυστικό περιβάλλον.

Πίσω από το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και την παχύτερη στεφάνη βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,4 ιντσών, ο οποίος μπορεί να διαμορφωθεί ώστε να απεικονίζει διαφορετικές διατάξεις ενδείξεων και νέα, προσαρμοζόμενα γραφικά, ανάλογα με το Drive Mode.

Αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ρέει απρόσκοπτα καταλήγοντας σε μια κεντρική οθόνη 13,2 ιντσών του multimedia συστήματος SYNC 4. Με αισθητή κλίση προς τον οδηγό, οι δύο οθόνες βρίσκονται πίσω από το ίδιο κομμάτι ενσωματωμένου γυαλιού.

Οι πλήρως προσαρμόσιμες ενδείξεις του ψηφιακού συμπλέγματος που δημιουργούν οι οθόνες, καθώς και ο εσωτερικός φωτισμός της Mustang, χαρακτηρίζονται από τα σκούρα χρώματα και τις χάλκινες αποχρώσεις τους – με θέματα παρόμοια με αυτά της ηλεκτρικής Mustang Mach-E.

Καθώς πλησιάζει το όχημα, ο φωτισμός με animation και οι μοναδικές για την Mustang ενδείξεις στις οθόνες καλωσορίζουν τον οδηγό. Συνολικά, οι ενδείξεις των οθονών και ο φωτισμός στην καμπίνα μπορούν να εξατομικευτούν, με τις πρώτες να προσαρμόζονται στο επιλεγμένο Drive Mode.

Η αντικατάσταση και “μεταφορά” των φυσικών διακοπτών και χειριστηρίων για λειτουργίες όπως ο κλιματισμός στην οθόνη αφής απελευθέρωσε πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα για την αποθήκευση προσωπικών αντικειμένων και την εγκατάσταση μιας επιφάνειας για την ασύρματη φόρτιση smartphone.

Το πιο πρόσφατο σύστημα SYNC 4 της Ford μπορεί επίσης να ενσωματώσει smartphone χωρίς καλώδια, χρησιμοποιώντας ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Για τους λάτρεις της οδήγησης σε πίστα, θύρες USB για τη σύνδεση καμερών ή συσκευών για την καταγραφή δεδομένων είναι έξυπνα τοποθετημένες πιο ψηλά από το σημείο του κεφαλιού των επιβατών, ώστε να μην κρέμονται καλώδια στο cockpit. Στάνταρ είναι και το ηχοσύστημα της B&O που αποτελείται από 12 ηχεία και ένα subwoofer.

Η νέα Ford Mustang συνδυάζει μια μοντέρνα και σμιλεμένη εμφάνιση με σχεδιαστικά στοιχεία τα οποία αντλούν έμπνευση από την κληρονομιά της, σύμφωνα με τη Ford.

Το χαμηλό, οριζόντιο «φρύδι» στο εμπρός μέρος του χαρακτηριστικού καπό τριών τμημάτων ευθυγραμμίζεται με τους νέους προβολείς LED, δημιουργώντας ένα πιο εντυπωσιακό εμπρός μέρος, το οποίο είναι επηρεασμένο από την αρχική σχεδίαση του μοντέλου της δεκαετίας του 1960.

Για πρώτη φορά, κάθε μοντέλο της νέας Mustang φέρει το δικό του, χαρακτηριστικό εμπρόσθιο μέρος. Αντανακλώντας τη δύναμη και τις επιδόσεις της, η νέα Mustang GT φέρει για παράδειγμα μεγαλύτερα ανοίγματα στη μάσκα, για αυξημένη ροή αέρα. Η αεροδυναμική βελτιστοποιείται περαιτέρω τόσο με την προσθήκη νέων αεραγωγών στο καπό, όσο και με τον ανασχεδιασμό του εμπρός splitter.

Η κομψή γραμμή της οροφής, η φαρδιά σιλουέτα που θυμίζει δρομέα και ο κοντύτερος πίσω πρόβολος παραμένουν πιστές στις αναλογίες του μοντέλου πρώτης γενιάς, ενώ τα φαρδύτερα πίσω φτερά, σε πραγματικό στιλ Mustang, προσδίδουν δύναμη στο τμήμα του αμαξώματος που βρίσκεται πάνω από τους πίσω τροχούς.

Η Mustang Convertible συνεχίζει να προσφέρει όπως και στο παρελθόν μια αίσθηση ελευθερίας με ανοιχτή την οροφή. Η πλήρως επενδεδυμένη και μονωμένη υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα απλό άγγιγμα και με την απαγκίστρωση της σχετικής κεντρικής ασφάλειας στο εσωτερικό.

Η νέα Mustang λανσάρεται με 12 χρωματικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων αποχρώσεων; των εντυπωσιακών Blue Ember, Vapor Blue και Yellow Splash. Επίσης, η Ford παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μαύρες ή κόκκινες δαγκάνες φρένων της Brembo – και οι δύο με το λογότυπο Mustang – καθώς και δύο νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 19 ιντσών.

Περισσότερα συστήματα ασφάλειας, περισσότερη τεχνολογία
Η έβδομη γενιά της Mustang είναι εξοπλισμένη στις εκδόσεις coupe και convertible με τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού της Ford, όπως τα Lane Centring Assist, Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Evasive Steer Assist και Reverse Brake Assist.

Οι ιδιοκτήτες μπορούν να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τη Mustang τους μέσω της εφαρμογής FordPass και να ελέγξουν απομακρυσμένα μια σειρά από λειτουργίες όπβς η εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα, το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα των θυρών και τον προγραμματισμό της ώρας εκκίνησης.

Ford Mustang Dark Horse
Η νέα Mustang Dark Horse είναι η πλέον κατάλληλη Mustang ευρείας παραγωγής για χρήση σε πίστα και συγχρόνως η βάση για τη συμμετοχή του μοντέλου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η Dark Horse τροφοδοτείται από μια ισχυρότερη έκδοση του νέου V8 κινητήρα, που φέρει διαφορετικούς εκκεντροφόρους και μοναδικές ρυθμίσεις. Ο σχεδιασμός του συστήματος εισαγωγής αέρα με δύο πεταλούδες γκαζιού επιτρέπει διπλάσιες ποσότητες αέρα να εισέρχονται στον κινητήρα, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση 454 ίππων και ροπή 540 Nm. Στάνταρ είναι ένα αποκλειστικό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο της TREMEC με επιλογέα από τιτάνιο 3D εκτύπωσης, ενώ εναλλακτικά προσφέρεται το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι.

Το Performance Package προσφέρεται επίσης στάνταρ. Το πακέτο περιλαμβάνει βοηθητικό ψυγείο λαδιού κινητήρα, ψυγείο λαδιού για το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, ένα μοναδικό ψυγείο χαμηλού βάρους για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας, ισχυρότερους ανεμιστήρες στο σύστημα ψύξης, καθώς και ένα ακόμα ψυγείο στον πίσω άξονα. Στάνταρ είναι το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen, αλλά και το Performance Electronic Brake.

Στάνταρ είναι και μια μοναδική ρύθμιση πλαισίου, μεγαλύτερες πίσω αντιστρεπτικές δοκούς, heavy-duty εμπρός αμορτισέρ, 6-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός με δίσκους 390 χλστ., μπάρα θόλων εμπρός, πίσω μπάρα σχήματος «K», φαρδύτερες ζάντες πίσω και ελαστικά Pirelli P Zero PZ4. Η μοναδική ρύθμιση της ενεργής ανάρτησης MagneRide είναι στάνταρ για βελτιστοποιημένη απόδοση τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα.

Η Dark Horse διαφέρει και οπτικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Στο εμπρός μέρος, ένα γραφικό περιβάλλει τους σκουρόχρωμους προβολείς LED, το οποίο συμπληρώνεται από μια μοναδική μαύρη γυαλιστερή μάσκα με τραπεζοειδή “ρουθούνια” και έναν επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα στο κάτω μέρος.

Οι χαμηλότερες πλαϊνές ποδιές, η σταθερή πίσω αεροτομή, ο αγωνιστικής έμπνευσης διαχύτης και οι σκουρόχρωμες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης συμπληρώνουν την εικόνα της Dark Horse, ενώ τα παραδοσιακά σήματα “Mustang” αντικαθίστανται από το λογότυπο “Mustang Dark Horse” στους εμπρός θόλους των τροχών, την πίσω πόρτα και τα μαρσπιέ των θυρών. Επίσης, κάθε αυτοκίνητο διαθέτει ένα μοναδικό σήμα με τον αριθμό παραγωγής, ενώ αποκλειστική είναι και η μεταλλική εξωτερική βαφή Blue Ember.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.