Οι λάτρεις της “αναλογικής” οδήγησης που αρέσκονται στην ανόθευτη αίσθηση που μπορεί να προσφέρει ένα σπορ αυτοκίνητο έχουν κάθε λόγο να προσβλέπουν στην έλευση της νέας έκδοσης Pure Impulse της BMW Z4 αφού για πρώτη φορά θα διατίθεται και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων στην κορυφαία έκδοση M40i.
Διαβάστε επίσης: Ρεκόρ πωλήσεων το 2023 για την BMW M
Για τη νέα πισωκίνητη έκδοση Pure Impulse της M40i η BMW κάνει λόγο για αναθεώρηση της λειτουργίας της ανάρτησης με νέα ελατήρια και στους δύο άξονες, αλλαγές στις αντιστρεπτικές εμπρός και ζάντες ελαφρού κράματος M διαφορετικών διαστάσεων με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω, ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο αναπτύχθηκε ειδικά γι’ αυτή την έκδοση.
Εξωτερικά η νέα έκδοση ξεχωρίζει από το φινίρισμα M High-gloss Shadowline σε περισσότερα σημεία – συμπεριλαμβανομένης της αποκλειστικής σήμανσης του μοντέλου στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και στο πίσω μέρος του οχήματος -, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών βαμμένα σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, τα ειδικά σχεδιασμένα πτερύγια για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα στην περιοχή γύρω από τους πίσω θόλους των τροχών καθώς και τις κόκκινες δαγκάνες φρένων για τα φρένα M Sport.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε την πιο ισχυρή έκδοση του ελληνικού “best-seller” στα C-SUV
Οι αλλαγές συνεχίζονται στην καμπίνα με μοχλό αλλαγής ταχυτήτων Μ και ένα ειδικό για το μοντέλο κάλυμμα κεντρικής κονσόλας, που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου της ειδικής έκδοσης. Η δερμάτινη επένδυση Vernasca σε χρωματισμό Cognac με μαύρες ραφές M είναι επίσης αποκλειστική για την BMW Z4 M40i Pure Impulse και συμπληρώνεται από διακοσμητικές λωρίδες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.
Ο στάνταρ εξοπλισμός της Z4 M40i περιλαμβάνει σπορ τιμόνι με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού, φρένα M Sport και διαφορικό M Sport στον πίσω άξονα, καθώς και προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, με βελτιστοποιημένο λογισμικό για την έκδοση Pure Impulse.
Προκειμένου να επιτευχθούν πιο αιχμηρά χαρακτηριστικά σε επίπεδο χειρισμού που θα εκτιμηθούν από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, η ομάδα εξέλιξης εξόπλισε επίσης το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το διαφορικό M Sport με ειδικό λογισμικό ελέγχου για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Στο εξοπλισμό της έκδοσης περιλαμβάνονται επίσης αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τόσο για τις εξωτερικές επιφάνειες όσο και για την καμπίνα. Εκτός από τη Γερμανία η Z4 Pure Impulse θα διατεθεί προς πώληση και σε άλλες αγορές της Ευρώπης και φυσικά στις ΗΠΑ.
Με την κίνηση να φτάνει στους πίσω τροχούς οι Βαυαροί δεν ανακοινώνουν αλλαγές στο τρίλιτρο εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα με την ισχύ του να φτάνει τους 340 ίππους με τη συνεισφορά υπετροφοδότησης και τα 500 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 4.500 σ.α.λ. Η Z4 M40i με το χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 4,6 δευτερόλεπτα για να πιάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ένα δέκατο περισσότερο έναντι της αυτόματης έκδοσης.
Να σημειωθεί ότι το roadster των Βαυαρών είναι διαθέσιμο με στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο στην έκδοση sDrive20i των 197 ίππων και προαιρετικά με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport, το οποίο είναι στάνταρ στην sDrive30i των 258 ίππων και παραμένει επίσης στοιχείο του βασικού εξοπλισμού για την BMW Z4 M40i που δεν διαθέτει τις προδιαγραφές της Pure Impulse.
Η έκδοση Pure Impulse της BMW Z4 M40i θα λανσαριστεί με σταδιακή έναρξη της παραγωγής από τον Μάρτιο του 2024. Το roadster θα συνεχίσει να κατασκευάζεται από τον συνεργάτη παραγωγής του BMW Group, Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας.