Όπως κάθε χρόνο από το 2004 και έπειτα, έτσι και φέτος, μία ομάδα ειδικών, επαγγελματιών διαφημιστών και επικοινωνιολόγων, ψήφισε το καλύτερο περίπτερο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης.
Αυτή τη φορά το σχετικό βραβείο απονεμήθηκε στη Citroen, η οποία εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή με τον τρόπο που κατάφερε στον εκθεσιακό της χώρο να συνδυάσει παρελθόν, παρόν και μέλλον, παραμένοντας φιλική για το κοινό χρησιμοποιώντας παράλληλα ποιοτικά έπιπλα και όχι μόνο.
Το “La Maison Citroen” όπως ονόμασε η γαλλική μάρκα το περίπτερό της, στην φετινή έκθεση της Γενεύης, ήταν ένα εντυπωσιακό μέρος, το οποίο συνδύασε εκτός όλων των παραπάνω στοιχείων που προαναφέραμε, άνεση, δυναμισμό, μοντέρνα και ζεστή εμφάνιση, αλλά και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Ο χώρος ήταν σχεδιασμένος ως ένα μέρος για να ζεις αλλά και να μαθαίνεις παράλληλα, έχοντας μία μοναδική αρχιτεκτονική η οποία δημιούργησε τον απαραίτητο χώρο για το πρωτότυπο Ami One, ώστε αυτό να κινείται ελεύθερα μέσα στο πλήθος.