Αυτή είναι η ταχύτερη AMG παραγωγής – Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ.

Έσπασε κάθε ρεκόρ αυτοκινήτου παραγωγής στην ιστορία του τμήματος Mercedes-AMG! Γνωρίστε το νέο, πανίσχυρο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας!
Mercedes-AMG GT63 S E Performance

Με την ιπποδύναμη των εξωτικών αυτοκινήτων να φτάνει σε απίστευτες τιμές τα τελευταία χρόνια, είναι φυσικό οι επιδόσεις να παραπέμπουν περισσότερο σε hypercars των προηγούμενων ετών. Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στο μοντέλο που βλέπετε στην οθόνη σας, το οποίο “με το καλημέρα” κατακτά τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου της Mercedes-AMG στη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα.

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Mercedes-AMG με τους 476 ίππους

Ο λόγος για τη νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance, η οποία παρουσιάστηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Σαγκάη, στα πλαίσια του Grand Prix της Formula 1. H κορυφαία έκδοση κρύβει κάτω από το καπό έναν biturbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λτ., ο οποίος αποδίδει, συνδυαστικά με ηλεκτρική υποβοήθηση, 816 ίππους και 1.420 Nm ροπής. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

“Από 0 στα 100 σε 2,8 δευτερόλεπτα – κανένα μοντέλο της σειράς AMG δεν είχε γράψει τέτοια επιτάχυνση στο παρελθόν. Δεδομένης αυτής της τιμής, ήταν σαφές ότι η παγκόσμια πρεμιέρα του νέου AMG GT63 SE PERFORMANCE έπρεπε να γίνει στα πλαίσια ενός Grand Prix της Formula 1”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Michael Schiebe, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG.

Υβριδικό σύστημα κατευθείαν από την Formula 1
H νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance εξοπλίζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων που τροφοδοτεί τον πίσω άξονα. Η κίνηση του θερμικού μοτέρ περνά και στους δύο άξονες μέσω του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, ενώ αξιοσημείωτο είναι να αναφέρουμε ότι υπάρχει και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Η δε μπαταρία που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ έχει χωρητικότητα 6,1 kWh και όταν είναι πλήρως φορτισμένη επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για 13 χλμ.

Ενεργό σύστημα διεύθυνσης
Ακόμα ένα αξιοσημείωτο σύστημα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η στάνταρ ενεργή τετραδιεύθυνση. Ανάλογα με την ταχύτητα, οι πίσω τροχοί κατευθύνονται είτε προς την αντίθετη κατεύθυνση (έως 100 χλμ./ώρα), είτε προς την ίδια κατεύθυνση (γρηγορότερα από 100 χλμ./ώρα) με τους μπροστινούς τροχούς.

Κεραμικά φρένα της Mercedes-AMG
H νέα Mercedes-AMG GT63 S E Performance φέρει κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 420×40 εμπρός και 380×32 πίσω, ενώ στον εμπρός άξονα υπάρχει εξαπίστονες δαγκάνες. Όσο για τους τροχούς, οι εμπρός είναι μεγέθους 295/35 R20 και οι πίσω 305/35 R20 (προαιρετικά προσφέρονται και σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών).

Οι παραγγελίες του πανίσχυρου μοντέλου της Mercedes-AMG αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 3ο τρίμηνο του 2024.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αν και δεν μπορεί να τρέξει σε κάποιο πρωτάθλημα, η Mercedes-AMG GT2 Edition W16, είναι το νέο απόλυτο "εργαλείο" για track days με έως και...
Mercedes, Mercedes-AMG, Mercedes-AMG GT-R, Tractionvideo...
Στην πίστα της Jarama, λίγο έξω από την Μαδρίτη, όπου παλαιότερα διεξάγονταν το Ισπανικό Grand Prix της F1, ο Μάνος οδηγεί την AMG A45 S...
Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλιζόταν με κεραμικά δισκόφρενα; Ώρα να δούμε την εταιρεία που έχει αυτή την πρωτιά!...
Για πρώτη φορά στην 57χρονη ιστορία της, η Mercedes-AMG αναπτύσσει ένα SUV εξ ολοκλήρου στο εργοστάσιό της. Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα......
Οδήγηση Mercedes-AMG στο χιόνι; Γιατί όχι, ειδικά όταν για να μάθεις να οδηγείς, πρέπει να ταξιδέψεις στο φυσικό περιβάλλον, στα χιόνια, και να μάθεις από...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ

μη χρήση κράνους

Η παράβαση που έφερε πάνω από 300.000 ευρώ σε μία εβδομάδα – Τιμωρήθηκαν και συνεπιβάτες