Η ώρα της τεχνολογικής και σχεδιαστικής αναβάθμισης για την αμιγώς ηλεκτρική i4 και την Σειρά 4 Gran Coupe έφτασε σύμφωνα με την BMW που προχώρησε στην ανακοίνωση και των σχετικών λεπτομερειών για τα δύο μοντέλα της, τα οποία παράγονται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της πρωτεύουσας της Βαυαρίας.
Διαβάστε επίσης: Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW M2 για δρόμο και πίστα
Αισθητικά τα δύο μοντέλα της BMW ανανεώθηκαν στο εμπρός μέρος τους με τη μάσκα νεφρών να έχει ανασχεδιαστεί ελαφρώς, ενώ νέα είναι και η σχεδίαση εσωτερικά των LED φωτιστικών σωμάτων. Στην παλέτα των μεταλλικών χρωμάτων ήρθαν επίσης να προστεθούν δύο νέα τα Cape York και Fire Red, ενώ υπάρχουν και δύο νέες επιλογές στους τροχούς με νέας σχεδίασης ζάντες 19 και 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό η σημαντικότερη αλλαγή εντοπίζεται στο νέας σχεδίασης τιμόνι δύο ακτίνων με πολυγωνική στεφάνη και φωτιζόμενα κουμπιά πολλαπλών λειτουργιών ως στάνταρ. Παράλληλα, τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης διαθέτουν τώρα στάνταρ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, ενώ στάνταρ είναι και τα σπορ καθίσματα με διάτρητη επένδυση Sensatec, όπως και τα νέα στοιχεία διακόσμησης σε ματ Dark Graphite.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το πρώτο πολυτελές PHEV που κατασκευάζεται στη Βραζιλία
Για τα μοντέλα M Performance διατίθενται προαιρετικά δερμάτινο τιμόνι M σε σχεδίαση τριών ακτίνων με στεφάνη με επίπεδο κάτω μέρος και διακριτική σήμανση στη θέση της ευθείας ή με κόκκινη σήμανση και διακοσμητικές ραφές στα χρώματα της BMW M.
Στον πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό προστίθεται επίσης ο ατμοσφαιρικός φωτισμός -με πρόσθετο φωτισμό στο περίγραμμα των νέων κεντρικών αεραγωγών- καθώς και το πακέτο εσωτερικών και εξωτερικών καθρεπτών, όπως και το σύστημα iDrive με QuickSelect που βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα OS 8.5 της BMW.
Ο πίνακας οργάνων έχει επίσης μειωμένο αριθμό κουμπιών και χειριστηρίων λόγω της περαιτέρω ψηφιοποίησης της Σειράς 4. Ο χειρισμός των λειτουργιών εξαερισμού και κλιματισμού και της προαιρετικής θέρμανσης καθισμάτων και τιμονιού μπορεί τώρα να πραγματοποιείται μέσω αφής στην οθόνη ελέγχου, με φωνητική εντολή και – στην περίπτωση του εξαερισμού – από τα νέα χειριστήρια ρύθμισης των αεραγωγών.
Εκτός από τις παραπάνω αλλαγές η γκάμα της αμιγώς ηλεκτρικής i4 διευρύνεται με την προσθήκη της i4 xDrive40, η οποία έρχεται να πάρει τη θέση της πίσω από την κορυφαία σε απόδοση M50 xDrive των 544 ίππων.
Η 4κινητη xDrive40 με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ έχει μέγιστη απόδοση που φτάνει στους 401 ίππους και τα 600 Nm ροπής και για τα 100 χλμ./ώρα από στάση χρειάζεται μόλις 5,1 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, στον συνδυασμένο κύκλο του WLTP, η BMW ανακοινώνει αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 548 χιλιόμετρα. Να σημειωθεί ότι η γκάμα της i4 ξεκινά με την πισωκίνητη eDrive35 των 286 ίππων που έχει αυτονομία έως 500 χλμ., ενώ όλες οι i4 έχουν αερανάρτηση στον πίσω άξονα.
Από την άλλη η γκάμα των συμβατικών 4 Grand Coupe έχει στη βάση της τη δίλιτρη βενζινοκίνητη turbo 420i των 184 ίππων και 300 Nm ροπής, όπου τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,9 δευτερόλεπτα, η οποία ακολουθείται από την δίλιτρη 4κίνητη 430i xDrive των 245 ίππων, με κορυφαίο μοντέλο την M4 40i xDrive με την τρίλιτρο εν σειρά κινητήρα των 374 ίππων και 500 Nm ροπής.
Η Grand Coupe είναι διαθέσιμη και με μοτέρ πετρελαίου δύο και τριών λίτρων απόδοσης 190 και 286 ίππων αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης της Σειράς 4 Gran Coupe συνδυάζονται πλέον στάνταρ με το οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport.