Δοκιμή MINI Countryman 2025

Το MINI Countryman C, έρχεται να διαδεχτεί το επιτυχημένο εμπορικά Mini Countryman, έχοντας να επιδείξει μεγαλύτερες διαστάσεις, νέα εμφάνιση, “μεταμοντέρνο” εσωτερικό και φυσικά μεγάλη γκάμα εκδόσεων. Εδώ δοκιμάζουμε το βενζινοκίνητο «C» 1.5 λτ. με 170 ίππους.

Όταν συναντάς το νέο MINI Countryman C αντιλαμβάνεσαι απευθείας πως έχεις να κάνεις με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο. Τα νέα φώτα εμπρός και πίσω, η μάσκα, οι κολόνες «C»,  αλλά και η σιλουέτα του αμαξώματος είναι πλέον διαφορετικά. Με μήκος 4.447 χλστ., πλάτος 1.843 χλστ. και ύψος 1.645 χλστ., το Mini Countryman C ξεφεύγει από τα δεδομένα των Β-SUV προκατόχων του ξεπερνώντας κατά σχεδόν μισό μέτρο το πρώτο Countryman…

Το εσωτερικό είναι εκλεπτυσμένο, μοντέρνο και εντελώς διαφορετικό από ότι έχεις συναντήσει σε άλλα αυτοκίνητα. Και αυτό είναι κάτι που περιμένεις από ένα MINI. Δεν υπάρχει πλέον ξεχωριστός πίνακας οργάνων για τον οδηγό (στην θέση του βρίσκεται προαιρετικά το head-up display). Όλες οι πληροφορίες βρίσκονται στην κεντρικά τοποθετημένη, στρογγυλή οθόνη OLED υψηλής ανάλυσης, με διάμετρο 240 χλστ. Κάτω από την οθόνη υπάρχουν χειριστήρια για να να ελέγξεις διάφορες λειτουργίες οδήγησης καθώς και το Mini Experience Mode. Πίσω αξίζει να αναφέρων πως τα καθίσματα είναι συρόμενα και ανεξάρτητα (χωρητικότητα πορτμπαγκάζ 450 λίτρα), ενώ στην καμπίνα υπάρχουν αρκετοί και ευρύχωροι αποθηκευτικοί χώροι.

Το MINI Countryman C της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, τεχνολογίας TwinPower Turbo, 1.5 λτ. που διατίθεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, που χρησιμοποιείται για την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, ενισχύοντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στις επιταχύνσεις με ηλεκτρική ισχύ 19 ίππων. Οι επιδόσεις του MINI Countryman C είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, κάτι που αντανακλάται και στα νούμερα. Η τελική του ταχύτητα είναι στα 212 χλμ./ώρα (θα τα ξεχάσουμε αυτά τα νούμερα σιγά σιγά…) και το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,3 δλ. Και όλα αυτά με πραγματική μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. (5,9 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει η εταιρεία), με τις εκπομπές CO2 να είναι 133 γρ./χλμ. κατά WLTP.

Οδηγικά το αυτοκίνητο παραμένει τυπικό δείγμα MINI. Στιβαρό με καλή ποιότητα κύλησης παρά τους μεγάλους τροχούς 20 ιντσών και με άμεσο τιμόνι. Τα φρένα είναι πανίσχυρα και υπεραρκετά, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης, χωρίς να είναι ενδοτική.

Τέλος, το κόστος για την entry level έκδοση του MINI Countryman C, ονόματι essential, ξεκινάει από τα 34.500 ευρώ, τιμή που είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ειδικά αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για ένα μοντέλο ποιοτικό και φουλ εξοπλισμένο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το μοντέλο με το οποίο μας συστήθηκε στην Ελλάδα η Dongfeng. Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες αλλά και πόσο κοστίζει....
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Συνδυάζοντας στυλ, ασφάλεια και διασκεδαστική οδήγηση, το MINI Aceman και η αποκλειστική MINI Lifestyle Collection μετατρέπουν την περίοδο των γιορτών σε μια ξεχωριστή εμπειρία....
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Ανήκει στο Top 10 των C-SUV της Ελλάδας στο 10μηνο του 2025! Δείτε ποια εταιρεία προσφέρει άτοκη χρηματοδότηση για το best seller της......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά