Skoda: Έγιναν τα εγκαίνια του 1ου ελληνικού digital showroom

Το πρώτο digital showroom της Skoda στην Ελλάδα είναι πλέον γεγονός με την Karenta να προχωρά και στα επίσημα εγκαίνιά του
Skoda Digital Showroom 2025 Ελλάδα

Το πρώτο πλήρως ψηφιακό Skoda Showroom στην Ελλάδα βρίσκεται στη Λεωφόρο Κηφισίας 342 και πλέον περιμένει όλους εκείνους που ενδιαφέρονται για τα μοντέλα της τσέχικης εταιρείας, μετά και από τα επίσημα εγκαίνια που πραγματοποιήθηκαν.

Διαβάστε επίσης: Το πιο προσιτό SUV της Skoda στην Ελλάδα – Πώς να το αποκτήσετε με δόση 139 ευρώ/μήνα

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν πελάτες, δημοσιογράφοι και φίλοι της μάρκας ενώ τη βραδιά τίμησε με τη παρουσία του και ο Πρέσβης της Τσεχικής Δημοκρατίας στην Αθήνα, κ. Ivo Silhavy μαζί με μέλη της διπλωματικής αποστολής.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την αποκάλυψη του πρώτου Skoda Elroq, καθώς και να δουν από κοντά το ολοκαίνουργιο Skoda Superb στην ειδική έκδοση Laurin & Klement, έναν φόρο τιμής στους ιδρυτές της μάρκας, γιορτάζοντας τα 130 χρόνια ιστορίας – αλλά και την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της Skoda, τα ολοκαίνουργια Octavia RS, Kamiq, Kodiaq και το αγαπημένο Fabia.

Διαβάστε επίσης – Kosmocar: Δείτε το ανανεωμένο δίκτυο επίσημων εμπόρων και συνεργατών 

Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία το νέο Digital Showroom δεν είναι απλώς ένας εκθεσιακός χώρος. Είναι ένα ψηφιακό ταξίδι στον κόσμο της Skoda, με εντυπωσιακά video walls, touch tables, interactive displays και virtual διαμόρφωση αυτοκινήτων. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την επόμενη γενιά αυτοκίνησης, σχεδιάζοντας το ιδανικό τους Skoda με λίγα μόνο αγγίγματα!

Τις ομιλίες άνοιξε ο κ. Γιάννης Εμιρζάς, CEO της Kosmocar, μαζί με τον κ. Βαγγέλη Καλογηράτο, CEO της Karenta, μεταφέροντας ένα ηχηρό μήνυμα για τη νέα εποχή της Skoda. Στη συνέχεια, το βήμα παραχώρησαν στον Michal Cízek, Head of Region Skoda Auto, και τον Σταύρο Λιάπη, επικεφαλής της Skoda στην Ελλάδα.

Ο κ. Cízek παρουσίασε τη στρατηγική της Skoda, εστιάζοντας στην ηλεκτροκίνηση, την ψηφιοποίηση και την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη. Παράλληλα, ανέπτυξε το όραμα της Skoda για καινοτόμες μορφές μετακίνησης και έναν προσιτό, τεχνολογικά προηγμένο στόλο οχημάτων, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της μάρκας στη χώρα μας.

Ο κ. Λιάπης τόνισε ότι η Skoda στην Ελλάδα δίνει προτεραιότητα στη δημιουργία μιας σύγχρονης, ψηφιακής εμπειρίας για τους καταναλωτές και υπογράμμισε την εξαιρετική δυναμική της μάρκας στην ελληνική αγορά. Κοινός τόπος όλων των ομιλητών ήταν οι ισχυρές σχέσεις της Kosmocar με τη Skoda.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η νέα γενιά της Mercedes CLA είναι πλέον διαθέσιμη και στο ελληνικό κοινό, σε υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Δείτε τις τιμές της....
Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Εντυπωσιακή εμπορική πορεία "με το καλημέρα" για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο! Γνωρίστε το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" στη Γερμανία......
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα