Η Nissan ξεκίνησε την παραγωγή της πιο τεχνολογικά προηγμένης μέχρι σήμερα έκδοσης του Qashqai στο εργοστάσιο της στη Μ. Βρετανία με τη συγκεκριμένη έκδοση να φέρει το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες το σύστημα παρουσιάζει την καλύτερη κατανάλωση καυσίμου στα μικρομεσαία crossover με 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. και αυτονομία έως 1.200 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP.
Διαβάστε επίσης: Έρευνα αξιοπιστίας – Η εταιρεία με τα λιγότερα προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα
Παράλληλα, μειώθηκαν και οι εκπομπές ρύπων ενώ η εμπειρία οδήγησης έχει έρθει ακόμη πιο κοντά σε αυτή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου, σύμφωνα με τη Nissan.
Η έναρξη παραγωγή συνέπεσε με το ορόσημο παραγωγής 4,5 εκατ. Qashqai από το 2006 – κατά μέσο όρο ενός αυτοκινήτου κάθε δυόμισι λεπτά επί 19 χρόνια!
Διαβάστε επίσης: Το νέο Nissan LEAF αποκαλύφθηκε – Σε δύο εκδόσεις με αυτονομία έως 604 χιλιόμετρα
Το e-Power, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ευρώπη πριν από τέσσερα χρόνια και αναπτύχθηκε για να προσφέρει μια εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί το αυτοκίνητο στην πρίζα. Το e-Power προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης τύπου ηλεκτρικού οχήματος χάρη στην κίνηση των τροχών αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα, ενώ ένας βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων turbo χρησιμοποιείται μόνο ως γεννήτρια Αυτό προσφέρει στο σύστημα άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και ομαλή, γραμμική επιτάχυνση.
Συνολικά, οι αναβαθμίσεις στο e-Power προσφέρουν στους πελάτες μια βλετιωμένη εμπειρία κατά την οδήγηση με σημαντικές βελτιώσεις σε κάθε βασικό τομέα, ενώ έχουμε επίσης μείωση στον θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα έως και 5,6dB, σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά και ενισχυμένη απόδοση κατά 14,75 ίππους στη λειτουργία Sport.
Το εργοστάσιο στο Sunderland προετοιμάζει επίσης τις εγκαταστάσεις του για την επόμενη γενιά του 100% ηλεκτρικού LEAF, του πρώτου μοντέλου που θα κυκλοφορήσει στο πλαίσιο του έργου EV36Zero της εταιρείας. Ακολουθεί το 2026 μια 100% ηλεκτρική έκδοση του Juke.
Το EV36Zero είναι το όραμα της Nissan για το μέλλον της βιώσιμης παραγωγής – ένα σχέδιο που θα μετατρέψει το εργοστάσιο του Sunderland σε ένα κορυφαίο κέντρο ηλεκτρικών οχημάτων, συνδυάζοντας ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών.



