Με την καθ’ όλα εντυπωσιακή ιστορία του David Blenkle από τη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E έρχεται να αποδείξει για μία ακόμα φορά στην πράξη όχι μόνο τις προηγμένες δυνατότητές της, αλλά και την αδιαπραγμάτευτη αξιοπιστία και αντοχή της.
Δείτε επίσης: Η ιστορία του “αθάνατου” Skoda με 1.000.000 χλμ. – Η “συνταγή” της ανθεκτικότητας
Η μεγαλύτερη παρανόηση του κόσμου
Αποτελώντας απτή απόδειξη για το τι είναι εφικτό πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου EV της Ford, ο David έχει διανύσει σε διάστημα μόλις τριών ετών περισσότερα από 400.000 χλμ. με την προσωπική του Mustang Mach-E, με την μπαταρία να μην έχει δείξει σημάδια φθοράς. “Η μεγαλύτερη παρανόηση του κόσμου σχετίζεται με τη διάρκεια ζωής και την αυτονομία της μπαταρίας – και τότε απλά δείχνω σε όλους το κοντέρ μου”, δήλωσε ο David.

Αυτονομία 466 χλμ. μετά από 405.000 χλμ.
Η εμπειρία του David έρχεται να επιβεβαιώσει τα επίσημα δεδομένα της Ford, σύμφωνα με τα οποία η μπαταρία υψηλής τάσης της Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί προκειμένου να αντέχει τουλάχιστον για 10 χρόνια με εξασφαλισμένο το 90% της μέγιστης χωρητικότητας της στα 160.000 km 1. Τώρα, έχοντας “γράψει” κάτι περισσότερο από 405.000 km, η μπαταρία της Mustang Mach-E εξακολουθεί να αποδίδει εξαιρετικά, προσφέροντας αυτονομία 466 χλμ. με μια πλήρη φόρτισή της (αυτονομία 482 χλμ. στην έκδοση Premium Extended Range για την Mustang του 2022).

Φορτίζει κυρίως στο σπίτι
Όπως μας εκμυστηρεύεται ο David, η φόρτιση γίνεται κυρίως στο σπίτι, με προγραμματισμό σε ώρες που το κόστος ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλότερο και χρήση επιτοίχιου φορτιστή της Ford. Παρ’ όλα αυτά, όταν οι ανάγκες μετακίνησης είναι μεγαλύτερες, μια σύντομη στάση 15-20 λεπτών σε ταχυφορτιστή DC είναι αρκετή προκειμένου η Mustang Mach-E να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της. Την ίδια στιγμή, χάρη στο ήπιο στυλ οδήγησης που υιοθετεί ο οδηγός της, σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης που βοηθά στην ανάκτηση ενέργειας και μειώνει τις φθορές, τα αρχικά τακάκια φρένων της Mustang Mach-E παραμένουν ακόμα και τώρα σε καλή κατάσταση.
Ο David πραγματοποιεί τακτικά όλες τις εργασίες επιθεώρησης και συντήρησης αυτοκινήτου στην τοπική αντιπροσωπεία της Ford και, εκτός από μερικά μικρά «σημάδια μάχης» μετά από 405.000 km, το αυτοκίνητο συνεχίζει να τον εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι ο David περνά πολλές φορές ακόμα και 12 ώρες στο δρόμο, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία BlueCruise της Ford και την απουσία θορύβων και κραδασμών, οι ώρες αυτές καθίστανται ακόμα πιο απολαυστικές και… χαλαρές.