Στις δοκιμές της DS Automobiles αυτές οι διαδρομές, που πραγματοποιήθηκαν με νόμιμες ταχύτητες σε δρόμους διπλής κατεύθυνσης και αυτοκινητόδρομους, κατέστησαν δυνατή την αξιολόγηση της πραγματικής απόδοσης του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το 1600άρι, γαλλικό SUV με τους 300 ίππους!
Επιλέχθηκαν τέσσερις τυπικές διαδρομές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (συνήθως 120 έως 130 χλμ./ώρα ανάλογα με τη χώρα) και τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:
-Παρίσι – Λυών (Γαλλία): 450 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 60 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό.
-Μόναχο – Κόμπλεντς (Γερμανία): 506 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 56 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας τη συνέπεια της αυτονομίας παρά την ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση.
-Μαδρίτη – Ντένια (Ισπανία): 470 χλμ., 20% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 128 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία, επιδεικνύοντας αυξημένη απόδοση σε ευνοϊκές συνθήκες οδήγησης.
-Melfi – Νέρα Μοντόρο (Ιταλία): 450 χλμ., 28% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 195 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, που απεικονίζει ειδικά βελτιστοποιημένη διαχείριση ενέργειας.
Όλες οι διαδρομές ολοκληρώθηκαν με την μπαταρία αρχικά φορτισμένη στο 100%, χωρίς καμία φόρτιση καθ’ οδόν. Σύμφωνα με την DS αυτές οι διαδρομές καταδεικνύουν την αξιοπιστία του συνδυασμένου κύκλου WLTP (750 χλμ.) και την πραγματική ικανότητα του οχήματος να διανύει 500 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο υπό διάφορες συνθήκες.
Για μεγαλύτερες διαδρομές, το DS N°8 επιτρέπει την ανάκτηση έως και 200 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά σε φορτιστή 160 kW ή περισσότερο. Το σύστημα EV routing στο αυτοκίνητο προβλέπει στάσεις και προετοιμάζει το αυτοκίνητο και την μπαταρία για επαναφόρτιση.
Το DS N°8 διαθέτει σύστημα μετάδοσης της κίνησης το οποίο αναπτύχθηκε στη Γαλλία, με ηλεκτροκινητήρα που ανέπτυξε η Emotors και συναρμολογείται στο Trémery (περιοχή Grand Est 57) και μπαταρία “Long Range” σχεδιασμένη από την ACC που παράγεται στο gigafactory του Billy-Berclau (62, περιοχή Pas-De-Calais). Και στις δύο εταιρείες βασικός μέτοχος είναι η Stellantis.



