Mercedes-Benz: Τι σημαίνουν τα αρχικά CASE;

Η λέξη case συνιστά μια ιδιαίτερα σημαντική έννοια για τη Mercedes-Benz, καθώς μέσω αυτής καθορίζεται η στρατηγική της γερμανικής μάρκας στο εγγύς μέλλον.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Μπερδευτήκατε; Μην ανησυχείτε, καθώς εμείς είμαστε εδώ για να ξεδιαλύνουμε το… μυστήριο. Το “CASE”, παρουσιάζεται ολοένα και πιο συχνά στις ανακοινώσεις της Mercedes-Benz. Για την ακρίβεια δεν είναι λέξη, αλλά ακρωνύμιο που σχετίζεται άμεσα με την πολιτική της εταιρείας στον τομέα της κινητικότητας. Τα γράμματα CASE αντιπροσωπεύουν τις λέξεις Connected (συνδεσιμότητα), Automonous (αυτόνομη οδήγηση), Shared&Services (ευέλικτη χρήση) και Electric (ηλεκτροκίνηση).

Οι παραπάνω τομείς, αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής της Daimler AG τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία επιδιώκει να συνδυάζει την τεχνογνωσία από κάθε τομέα του CASE, με στόχο την παροχή όσο το δυνατόν πιο διαισθητικών υψηλής τεχνολογίας, υπηρεσιών στο αγοραστικό της κοινό. Ήδη, η Mercedes-Benz διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τεχνολογική έρευνα της μελλοντικής κινητικότητας, σε περισσότερους από έναν τομείς. Ας δούμε πιο αναλυτικά τον καθένα εξ αυτών.


Mercedes ME
Η ψηφιακή μάρκα της Mercedes, συγκεντρώνει όλες τις εφαρμογές συνδεσιμότητας της εταιρείας. Μέσω του Mercedes ME, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε μια ευρεία και εξατομικευμένη γκάμα υπηρεσιών μέσω app, υπολογιστή ή ακόμη και από το ίδιο το όχημα. Σε αυτές εντάσσονται δυνατότητες από πλοήγηση, μέχρι έλεγχο της κατάστασης του αυτοκινήτου από μακριά.

Αυτόνομη οδήγηση
Η Mercedes έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην τεχνολογική εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης. Αυτή την περίοδο, οι μηχανικοί της μάρκας χρησιμοποιούν μια προηγμένη μέθοδο που ονομάζεται “sensor fusion”, που στα ελληνικά θα μπορούσαμε να αποδώσουμε ως “συγχώνευση αισθητήρων”. Επί της ουσίας, δεδομένα από διαφορετικούς αισθητήρες όπως κάμερες, υπέρηχοι και ραντάρ, συνδυάζονται και υπόκεινται σε ευφυή ανάλυση από προηγμένο τεχνολογικά λογισμικό. Μέσω του Smart Vision EQ Fortwo, η Smart επιδεικνύει πώς θα είναι στο εγγύς μέλλον η οδήγηση χωρίς τιμόνι. Αυτό δεν είναι τόσο μακρινό όσο πιθανώς να νομίζετε, καθώς θα παίξει σημαντικό ρόλο και στην ανάπτυξη του car sharing.

Sharing&Services
Μια και αναφερθήκαμε σε αυτό, o διαμοιρασμός οχημάτων (car sharing) από πολλούς οδηγούς, αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική. Η συνεργασία μεταξύ Daimler και BMW στον τομέα της κινητικότητας, έχει οδηγήσει σε υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται ήδη από περίπου 66 εκατομμύρια ανθρώπους. Οι υπηρεσίες αυτές εκτείνονται από ελεύθερο διαμοιρασμό οχημάτων (Share Now), διτρόχων (Free Now) και στάθμευση (Park Now), μέχρι φόρτιση (Charge Now) και πρόσβαση σε πλατφόρμες κινητικότητας (Reach Now).

Ηλεκτροκίνηση
Σημαντική είναι η δράση της μάρκας και στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός, ότι οι Γερμανοί δημιούργησαν την ξεχωριστή μάρκα EQ, που συμπεριλαμβάνει τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας. Παράλληλα, η Mercedes αναπτύσσει μια σειρά από δυνατότητες στον τομέα της κινητικότητας με ηλεκτροκίνητα οχήματα. Σε αυτά περιλαμβάνονται έξυπνες υπηρεσίες αποθήκευσης ενέργειας, ανάπτυξη τεχνολογιών φόρτισης, ακόμη και ανακύκλωση. Τα κινητήρια σύνολα της Daimler χωρίζονται σε 3 σημαντικά μέρη. Αρχικά, έχουμε ήπια υβριδικά συστήματα, που συνδυάζουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρες τάσεως 48 Volt. Επιπλέον, διατίθενται υβριδικές plug-in εκδόσεις EQ καθώς επίσης και ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες ή κυψέλες.

Ο συνδυασμός των παραπάνω, αποτελεί σύμφωνα με τους ανθρώπους της ίδιας της Mercedes-Benz, το όχημα της γερμανικής μάρκας προς την αυτοκίνηση του εγγύς μέλλοντος.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]