Και προφανώς αυτό δεν θα μπορούσε να είναι παρά ένα μικρομεσαίο SUV, καθώς αυτή είναι η κατηγορία που αυτή την στιγμή παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση.
Ο λόγος λοιπόν για το Mazda MX-30, όπως είναι η ονομασία του, το οποίο πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο και εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα e-Skyactiv που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.
Αυτός αντλεί την ενέργειά του από μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου και είναι ικανή να του χαρίσει αυτονομία 200 χλμ.
Όπως και η υπόλοιπη γκάμα των μοντέλων της Mazda, έτσι και αυτό ενστερνίζεται την σχεδιαστική γλώσσα Kodo με το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος και τα τρισδιάστατα πίσω φώτα.
Φυσικά, το μεγαλύτερο… μυστικό στην σχεδίαση του αυτοκινήτου αποκαλύπτεται μόλις ανοίξουν οι πόρτες του. Όχι… δεν είναι το εσωτερικό του, αλλά ο τρόπος που ανοίγουν καθώς έχουν αντικριστό άνοιγμα (όπως στο RX-8).
Θα μπορούσαμε να πούμε πως το MX-30 είναι ουσιαστικά ένα ηλεκτρικό CX-30 και όχι άδικα, καθώς αυτό καταδεικνύουν και οι διαστάσεις του αμαξώματός του, με το μήκος του να είναι στα 4.395 χλστ., ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.795 χλστ. και 1.570 χλστ. αντίστοιχα. Όσον αφορά το μεταξόνιό του, αυτό είναι στα 2.655 χλστ.
Το εσωτερικό, όπως φαίνεται και από τις εικόνες διακρίνεται για τις εντυπωσιακές επενδύσεις των καθισμάτων (ύφασμα και δέρμα), την υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, την ασπρόμαυρη διχρωμία και τις ενθέσεις ξύλου. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ υπάρχουν δύο οθόνες, μία στο άνω μέρος του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων και μία στο κάτω μέρος για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού.