Το τμήμα N Performance της Hyundai απέδειξε και με το παραπάνω πως οι Κορεάτες κατέχουν από χιούμορ αλλά και από βελτιώσεις που δεν αφορούν απαραίτητα τα μοντέλα παραγωγής τους.
Παίρνοντας ως βάση ένα ταπεινό 8θέσιο H-1, οι μηχανικοί της εταιρίας προχώρησαν σε βελτιώσεις που “τερατοποίησαν” το μοντέλο τους και το έκαναν απείρως πιο διασκεδαστικό.
O diesel κινητήρας των 2,5 λίτρων έδωσε τη θέση του σε ένα V6 μηχανικό σύνολο 3,5 λίτρων, το οποίο, με την βοήθεια δύο turbo ανεβάζει την ισχύ στους 407 ίππους και την ροπή στα 555 Nm.
Οι τροποποιήσεις βέβαια δεν σταματούν στον κινητήρα που στέλνει την ισχύ του μόνο στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων αλλά προχωρούν και στις αναρτήσεις που είναι πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενες, στους τροχούς των 19 ιντσών αλλά και τα φρένα, με τα δύο τελευταία να προέρχονται από την N Performance. To ίδιο ισχύει και για το τιμόνι, ενώ τα καθίσματα έχουν ντυθεί με δέρμα και σουέτ.
Για να ξεχωρίζει και εξωτερικά το H-1 έχει δεχτεί και το απαραίτητο body kit. Δυστυχώς η δημιουργία της Hyunday δεν θα περάσει στην παραγωγή αφήνοντας έτσι τους… ανήσυχους οικογενειάρχες και επαγγελματίες με το όνειρο.
Η 8θέσια διάταξη παραμένει ως είχε και έτσι το iMax N Drift Bus μπορεί και προσφέρει την χαρά της πλαγιολίσθησης σε πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα, όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στο βίντεο που ακολουθεί.