To RM19 δεν αποτελεί απλά μια σχεδιαστική σπουδή για τη Hyundai που έχει ήδη παρουσιάσει άλλα τρία πρωτότυπα με αυτό τον “κωδικό”, τα οποία υποδεικνύουν τη θέση του κινητήρα στο κέντρο του αμαξώματος -Racing Midship (RM).
Κατά τα αποκαλυπτήρια του RM19 στην αμερικάνικη έκθεση αυτοκινήτου οι Κορεάτες δήλωσαν ξεκάθαρα ότι και αυτό το πρωτότυπο θα αποτελέσει την πλατφόρμα εξέλιξης “για μελλοντικά προϊόντα” της σειράς υψηλών επιδόσεων “N” της εταιρίας, στα οποία περιλαμβάνεται και ένα μοντέλο που θα μπορούσε να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας ως ναυαρχίδα αλλά με περιορισμένη παραγωγή.
Όπως και το πρωτότυπο RM19 το μοντέλο που θέλει να δημιουργήσει η Hyundai, θα έχει τον κινητήρα του στο κέντρο με την κίνηση αποκλειστικά στον πίσω άξονα. Η συμπεριφορά του πρωτότυπο πλησιάζει εκείνη των αγωνιστικών αυτοκινήτων σύμφωνα με την εταιρία που θέλει να τονίζει τα πλεονεκτήματα της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο αναφορικά με το ζύγισμα αλλά και τις αντιδράσεις στην αλλαγή κατεύθυνσης. Βασίζεται στο coupe σχεδιαστικής γραμμής Veloster και οι άνθρωποι της Hyundai αναφέρουν ότι το σπορ μοντέλο που προτίθενται να παρουσιάσουν στο μέλλον τους θα είναι ένα διθέσιο coupe.
O κινητήρας του πρωτότυπου βασίζεται στον δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο που χρησιμοποιεί η εταιρία στα πρωταθλήματα τουρισμού TCR, αλλά χωρίς τους περιορισμούς που θέτουν οι κανονισμοί τους. Η απόδοσή του ξεπερνά τους 390 ίππους στην συγκεκριμένη περίπτωση και η μετάδοση της δύναμης γίνεται μέσω κιβωτίου έξι σχέσεων. Η Hyundai αναφέρει 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τέσσερα δευτερόλεπτα και τελική πάνω από 250 χλμ./ώρα
Η Hyundai κάνει λόγο και για υβριδική έκδοση με το ηλεκτρικό μοτέρ να συνεισφέρει έμπρακτα στην οικονομία αλλά και τις επιδόσεις του RM19. Να υπενθυμίσουμε άλλωστε την επένδυση της εταιρίας στην Rimac και στην από κοινού εξέλιξη πρωτοτύπων με υβριδικά ή πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, αλλά και την πρόθεσή της να παρουσιάσει ηλεκτροποιημένα μοντέλα της σειράς N.