Τίτλοι τέλους για την υβριδική BMW i8 (+video)

Φανταζόσασταν ποτέ ότι η παραγωγή της BMW i8 θα ολοκληρωνόταν μέσα σε έξι χρόνια; Πλέον είναι επίσημο, το υβριδικό sportscar σύντομα θα αποτελεί παρελθόν...

Αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα στη σύγχρονη ιστορία της βαυαρικής φίρμας. Πλέον όμως είναι επίσημο ότι ολοκληρώνεται η παραγωγή του. Ο λόγος για την υβριδική BMW i8, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει ήδη τον τίτλο «future classic».

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία γνωστοποίησε ότι το τέλος της παραγωγής θα έρθει στα μέσα του Απριλίου. Η BMW i8 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας. Στα έξι χρόνια παραγωγής πουλήθηκαν σχεδόν 21.000 αντίτυπα. Αυτή τη στιγμή κατασκευάζονται οι 200 τελευταίες μονάδες που θα αποτελέσουν την έκδοση «Ultimate Sophisto».

Διαβάστε επίσης: Αυτοί είναι οι καλύτεροι κινητήρες αυτοκινήτων για το 2019

Η επίσημη παρουσίαση της BMW i8 έλαβε χώρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013 και αποτέλεσε το πρώτο plug-in υβριδικό sportscar παραγωγής των Γερμανών. Το φουτουριστικό design με τις «gullwing» πόρτες, το monocoque σασί και τα εκτυπωμένα σε 3D εκτυπωτή εξαρτήματα, ήταν στοιχεία που δεν άφησαν κανέναν αδιάφορο. Ο συνδυασμός θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα δίνει απόδοση της τάξης των 374 ίππων. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 1,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Οι διακρίσεις ήρθαν με το καλημέρα. Η υβριδική BMW i8 απέσπασε τίτλους όπως «το κορυφαίο πράσινο αυτοκίνητο της χρονιάς». Βέβαια, το αποκορύφωμα ήταν η κατάκτηση του βραβείου «Engine of the Year Award» πέντε συνεχόμενες χρονιές, από το 2015 έως και το 2019.

Το υβριδικό μοντέλο σε λίγες ημέρες θα τοποθετηθεί στην «αίθουσα των θαυμάτων της BMW», δίπλα σε θρύλους όπως η 507 roadster, το μικρο Isetta, η M1 και η Z8. Πληροφορίες σχετικά με τον αντικαταστάτη δεν υπάρχουν προς το παρόν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η βαυαρική φίρμα θα συνεχίσει να πρωτοπορεί στην κατηγορία των ηλεκτρικών-υβριδικών μοντέλων.

https://www.youtube.com/watch?v=xZh0uCLZjsM

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα