Η πανδημία του κορωνοϊού έχε δημιουργήσει πολυεπίπεδα προβλήματα που χρήζουν άμεσης λύσης. Ωστόσο δεν έχει καταφέρει να ανακόψει τις διαδικασίες για τη συγχώνευση PSA-FCA σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο των Γάλλων, Carlos Tavares.
Η αναφορά για τη συνέχιση των απαραίτητων εργασιών και το αίσιο τέλος του γάμου μεταξύ των δύο ομίλων μας έρχονται από το ευρωπαϊκό Automotive News και τα λεγόμενα του ισχυρού άνδρα του PSA. Ο Tavares αναφέρει παράλληλα πως η κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων και στα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτή την περίοδο, όχι μόνο δεν έχει ανακόψει την ένωση των δύο κολοσσών αλλά έχει επιταχύνει τις διαδικασίες που αφορούν τις συνέργειες που θα προκύψουν μεταξύ PSA-FCA.
Διαβάστε επίσης: FCA-PSA: Έχουν ανάγκη τόσες μάρκες; Τι θα γίνει μετά τη συγχώνευση τους;
Η συγχώνευση των δύο ομίλων θα δημιουργήσει έναν ακόμη μεγαλύτερο και πιο ισχυρό σχήμα στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με αξία που υπολογίζεται στα 40 δισ. ευρώ και αναμένεται να αποτελέσει τον 4ο μεγαλύτερο κατασκευαστή του κόσμου. Το νέο σχήμα θα έχει στη φαρέτρα του μερικές από τις μεγαλύτερες μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο. Ανάμεσα σε αυτές συγκαταλέγονται φυσικά οι Citroen, Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, Maserati και Jeep.
Διαβάστε περισσότερα για τη συγχώνευση των PSA-FCA εδώ.