Στην εποχή του COVID-19 φαίνεται ότι έχει ανθίσει η επικοινωνία μεταξύ πελατών και αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτή τη φορά η Audi δημιούργησε μία διαδικτυακή πρόκληση. Το μεγάλο κοινό της ανταποκρίθηκε, αλλά απάντηση ήρθε και από τον βασικό της ανταγωνιστή, την Mercedes-Benz.
Η ιστορία ξεκίνησε από την Audi, η οποία ζητούσε από τους οπαδούς της να δημιουργήσουν με κάθε μέσο το σήμα της. Η πρόκληση λεγόταν #FourRingsChallenge και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα η γερμανική εταιρεία άρχισε να λαμβάνει απαντήσεις. Με κάθε λογής πρώτη ύλη, οι λάτρεις της Audi σχεδίαζαν το σήμα και οι καλύτερες δημιουργίες δημοσιεύθηκαν στην επίσημη σελίδα του Facebook. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε το σχετικό video.
Διαβάστε επίσης: Mercedes, Audi και VW άλλαξαν τα σήματά τους λόγω κορωνοϊού (+video)
Βέβαια, το αξιοσημείωτο στην όλη υπόθεση είναι ότι στο παιχνίδι #FourRingsChallenge μπήκε και η Mercedes-Benz. Μάλιστα, η απάντηση της ήταν επική και γράφτηκε στην άσφαλτο καίγοντας τα ελαστικά μίας Mercedes-AMG C63.
Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A3 Sportback – Αυτοί είναι οι κινητήρες του
Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα στην Στουτγάρδη ανταποκρίθηκε άμεσα στο κάλεσμα της Audi. Η απάντησή της ήρθε από το Facebook και, πέρα από τη δημοσίευση του video, έγραψε «ελπίζουμε να σας άρεσε». Λέτε να έχουμε άμεση απάντηση από το Ίνγκολσταντ;
Hey Audi, #FourRingsChallenge accepted! As we're all united in the same passion, here we go with our creative contribution. @Audi, we hope you like the result and show us how your handwriting looks like.😉#Audi #Drift #C63 #DrivingPerformance
Gepostet von Mercedes-AMG am Donnerstag, 9. April 2020