Η Bugatti Chiron παρουσιάστηκε πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, όμως παραμένει ένα από τα εξωπραγματικά υπεραυτοκίνητα της εποχής μας χάρη στον κτηνώδη W16 κινητήρα των 8 λίτρων της με τα τέσσερα τούρμπο και τους 1.500 ίππους.
Διαβάστε επίσης: Η Bugatti Divo των πέντε εκατ. ευρώ
Η Bugatti παρουσίασε μια νέα σειρά από videos, τα οποία εξηγούν άγνωστα στο ευρύ κοινό πράγματα για τη Chiron. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το ειδικό κλειδί που απαιτείται για να επιτευχθεί η τελική των 420 χλμ./ώρα που ανέρχεται στα μόλις… 380 χλμ./ώρα με το στάνταρ κλειδί.
Στο τιμόνι της Chiron βρίσκεται ο Andy Wallace, επαγγελματίας οδηγός αγώνων και επίσημος δοκιμαστής της Bugatti. Ο Βρετανός μας εξηγεί τους διαγνωστικούς ελέγχους που πραγματοποιεί η Chiron αφού “αντιληφθεί” το κλειδί που την απελευθερώνει και έπειτα μας δείχνει πόσο εύκολα φτάνει στην τελική της βυθίζοντας το γκάζι στο πάρτωμα. Να σημειωθεί ότι ανάλογο κλειδί, για την επίτευξη της μέγιστης “επιτρεπόμενης” τελικής από το εργοστάσιο, χρειαζόταν και η προηγούμενη Veyron, ενώ άλλες εκδόσεις της Chiron έχουν φτάσει σε δοκιμές έως και τα 490 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Ρολόι με… κινητήρα Bugatti και τιμή supercar
Παρά το ότι η προσπάθεια δεν παρουσιάζεται σε πραγματικό χρόνο, είναι χαρακτηριστική η ευκολία που ο δείκτης του ταχύμετρου ακουμπάει την ένδειξη των 420 χλμ./ώρα., πριν από την επέμβαση του κόφτη.
Δείτε περισσότερα στο ακόλουθο video της εταιρίας.