Crash Test Made In Mercedes: Η ιστορία και το μέλλον των δοκιμών πρόσκρουσης

Ξεκίνησαν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες σαν προσέγγιση στην ασφάλεια και σήμερα έχουν εξελιχθεί τόσο, που δεν σώζουν απλώς ζωές.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Δίνοντας τη σημασία που πρέπει, παραθέτουμε σήμερα την πρώτη ενότητα της πορείας των crash tests στην ιστορία της αυτοκίνησης, για να αποκτήσουμε μια ενδελεχή όσο και καθαρή εικόνα των όσων αντιπροσωπεύουν αυτές οι σωτήριες για οδηγούς και επιβαίνοντες «δοκιμές πρόσκρουσης».

Δείτε επίσης: Δαβίδ εναντίον Γολιάθ σε vintage crash tests

Η MercedesBenz, ο παλιότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων, έχει τη δική της πλούσια ιστορία στον τομέα της ασφάλειας αυτοκινήτων και με την ευκαιρία της συμπλήρωσης των 60ών γενεθλίων από το πρώτο τεστ αντοχής των αυτοκινήτων της, σας παρουσιάζουμε τη μακρά, επίπονη, ενδελεχή και επίμονη δραστηριότητα της μάρκας στην ολοένα και ασφαλέστερη διαβίωση οδηγών και επιβαινόντων στα σύγχρονα αυτοκίνητα.


Επί 60 χρόνια, η Mercedes-Benz «διέλυε» τα αυτοκίνητά της προκειμένου να τα παραδώσει ασφαλέστερα στο αγοραστικό κοινό της: η πρώτη δοκιμή σύγκρουσης (crash test) στην ιστορία της μάρκας έλαβε χώρα στις 10 Σεπτεμβρίου 1959. Ένα αυτοκίνητο δοκιμής χτύπησε μετωπικά σε ένα σταθερό εμπόδιο. Αυτό σηματοδότησε την αρχή μιας νέας εποχής στην έρευνα για την ασφάλεια. Από τότε, αυτό το γεγονός έδωσε τη δυνατότητα να μελετηθεί περισσότερο η συμπεριφορά των οχημάτων και των επιβατών σε τροχαία ατυχήματα, χρησιμοποιώντας δοκιμαστικά αυτοκίνητα και ανδρείκελα δοκιμών σύγκρουσης.

Στις ημέρες μας, το Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων (Technology Centre for Vehicle Safety-TFS) στο Sindelfingen της Γερμανίας πραγματοποιεί περίπου 900 δοκιμές σύγκρουσης συν περίπου 1.700 δοκιμές κάθε χρόνο!

Ένα δοκιμαστικό «μουλάρι» (αμάξωμα ή συναρμολογημένο για crash test) τοποθετείται στο «έλκηθρο» δοκιμής και υποβάλλεται στις δυνάμεις που προκύπτουν κατά τη διάρκεια πραγματικής σύγκρουσης οχήματος. Η Mercedes-Benz έθεσε σταθερά νέα πρότυπα για διαδικασίες δοκιμών σε περίπτωση σύγκρουσης, που έχουν υιοθετηθεί σε ολόκληρο τον κλάδο, με αποτέλεσμα τη διαρκή βελτίωση της ασφάλειας των οχημάτων προς όφελος όλων των χρηστών στους δρόμους.

Η ιστορία
Δύο ήταν οι μεγάλες στιγμές της Mercedes-Benz στην ασφάλεια των οχημάτων πριν από 60 χρόνια: στις 11 Αυγούστου 1959, η μάρκα παρουσίασε στα μέσα ενημέρωσης τα νέα μοντέλα πολυτελείας της σειράς W 111. Ήταν τα πρώτα οχήματα παραγωγής στον κόσμο που διέθεταν αμάξωμα ασφαλείας με άκαμπτο χώρο επιβατών και παραμορφούμενες «ζώνες θραύσης» μπροστά και πίσω. Στις 10 Σεπτεμβρίου 1959, η Mercedes-Benz άρχισε τη συστηματική δοκιμή συγκρούσεων, η οποία έγινε αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης οχημάτων. Αυτό σηματοδότησε την έναρξη μιας νέας εποχής στην έρευνα για την ασφάλεια.

Η πρώτη δοκιμή συγκρούσεων στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz Sindelfingen έγινε με ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο να χτυπάει σε ένα σταθερό εμπόδιο. Αυτό ήταν ένα σημαντικό ορόσημο, διότι από τότε ήταν δυνατόν να μελετηθεί η συμπεριφορά των οχημάτων και των επιβατών σε τροχαία ατυχήματα με ρεαλιστικό τρόπο, με βάση τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα και τις ανωμαλίες δοκιμής συγκρούσεων.

Οι νέες δοκιμές σύγκρουσης απέδειξαν ότι η καμπίνα ασφαλείας που επινόησε ο μηχανικός της Daimler-Benz, Béla Barényi, δούλεψε στην πράξη. Σύμφωνα με αυτήν, απορροφά ένα σημαντικό μέρος της κινητικής ενέργειας που απελευθερώνεται σε ένα ατύχημα. Σε συνδυασμό με τις ζώνες ασφαλείας, αυτό μπορεί να προστατεύσει τους επιβάτες από σοβαρούς τραυματισμούς. Η συναρπαστική αντίληψη αποτέλεσε βιομηχανικό πρότυπο. Κατά τις δεκαετίες που ακολούθησαν, η Mercedes-Benz έθεσε σταθερά αυτά τα διεθνή πρότυπα και με αυτόν τον τρόπο βελτίωσε την ασφάλεια των οχημάτων προς όφελος όλων των χρηστών αυτοκινήτων σε μόνιμη βάση. Παρά το γεγονός ότι ελάχιστα χρησιμοποιήθηκε στα πρώτα χρόνια, από τη δεκαετία του 1960, η δοκιμή συγκρούσεων καθιερώθηκε όλο και περισσότερο ως ένα αξιόπιστο εργαλείο για τη βελτιστοποίηση και τον έλεγχο της ασφάλειας των οχημάτων.

Οι αρετές των προσομοιώσεων
Όπως προαναφέραμε, η Mercedes-Benz διεξάγει συστηματικές δοκιμές συγκρούσεων από το 1959. Μέχρι σήμερα έχουν ελεγχθεί περισσότερα από 14.000 αυτοκίνητα. Εκτός από τα επιβατικά αυτοκίνητα, η Mercedes-Benz διεξάγει επίσης διεξοδική δοκιμή συγκρούσεων φορτηγών και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, ενώ σχεδιάζει όλες τις σειρές μοντέλων για σενάρια πραγματικού ατυχήματος. Σε δοκιμές συγκρούσεων, αυτό σημαίνει ότι λαμβάνονται υπόψη περίπου 40 διαφορετικοί παράμετροι.

Παράλληλα, με δική της επιλογή, διεξάγει περισσότερες δοκιμές σύγκρουσης από αυτές που απαιτούνται από τον νόμο ή από τις αξιολογήσεις των διάφορων οργανισμών οδικής ασφάλειας.

Σε σύγκριση με την αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου που έχει υποστεί βλάβη σε πραγματικό ατύχημα, το κύριο όφελος από τη δοκιμή σύγκρουσης έγκειται στην ικανότητα συλλογής δεδομένων κατά τη σύγκρουση. Για τον σκοπό αυτό, τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με έναν αριθμό αισθητήρων και κάμερες υψηλής ταχύτητας. Διάφοροι τύποι ανδρείκελων (dummies) εξοπλισμένοι με συστήματα μέτρησης είναι διαθέσιμοι για την παροχή αξιολογήσιμων δεδομένων σχετικά με τις δυνάμεις οι οποίες θα ασκηθούν στο ανθρώπινο σώμα σε πραγματικό αυτοκινητικό ατύχημα.

Οι δοκιμές πρόσκρουσης της μάρκας υπερβαίνουν τον αριθμό και την πολυπλοκότητα των νόμιμα απαιτούμενων δοκιμών: οι πλέον σύγχρονες μέθοδοι προσομοίωσης υποστηρίζουν τη διαδικασία ανάπτυξης σε αυτό το πλαίσιο. Μέχρι 15.000 ρεαλιστικές προσομοιώσεις συντριβής και περίπου 150 δοκιμές πρόσκρουσης οχημάτων μπορεί να απαιτηθούν προκειμένου ένα καινούργιο όχημα να είναι έτοιμο να παραδοθεί για χρήση στους τελικούς αγοραστές. Εκτός από τις διαμορφώσεις πρόσκρουσης που έχουν οριστεί για την παγκόσμια έγκριση τύπου ενός οχήματος, αυτό περιλαμβάνει επίσης δοκιμές αξιολόγησης και ιδιαιτέρως απαιτητικές δοκιμές συγκρούσεων στο εσωτερικό του οχήματος. Ένα παράδειγμα στο θέμα αυτό είναι η δοκιμή αντοχής της οροφής, για την οποία η εταιρεία ασκεί επιπρόσθετες δοκιμές.

Τα crash tests του αύριο
Η Mercedes-Benz συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Fraunhofer για τη δυναμική υψηλής ταχύτητας και το Ινστιτούτο Ernst Mach (EMI) για τη δυναμική σύγκρουση ακτίνων Χ. Στο μέλλον, αυτή η διαδικασία απεικόνισης θα επιτρέψει στους καθ’ ύλην εμπειρογνώμονες ατυχημάτων να δουν τη διαδικασία παραμόρφωσης των εξαρτημάτων και από το εσωτερικό και να την αναλύσουν. Αυτό θα επιτρέψει τον πιο γρήγορο προσδιορισμό των αιτιών μιας συμπεριφοράς συγκεκριμένης συνιστώσας. Τα δεδομένα από τη συντριβή ακτίνων Χ συγχωνεύονται με υπολογιστικά μοντέλα προσομοίωσης για τη δημιουργία εξαιρετικά δυναμικών 3D προσομοιώσεων. Οι εικόνες υψηλής ευκρίνειας ακτίνων Χ θα μπορούσαν επίσης να βελτιώσουν περαιτέρω την ήδη υψηλή ποιότητα προσομοίωσης.

Οι εργασίες για μια καινοτόμο δοκιμασία έλξης είναι επίσης σε εξέλιξη: μαζί με το TÜV Süd στην Πράγα (Τσεχία) βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την εφαρμογή ενός ενεργού πλευρικού συγκροτήματος έλξης. Το σύστημα αυτό προσομοιώνει την πλευρική σύγκρουση κατά τη διάρκεια μιας πρώιμης φάσης εξέλιξης ατυχήματος, όταν δεν υπάρχει ακόμη πλήρης επαφή με το όχημα. Σε μια πρώιμη φάση, παράλληλα λ.χ. με την ίδια την πόρτα, θα μπορούσε επίσης να βελτιωθεί ο τεχνικός εξοπλισμός, η γεωμετρία των εξαρτημάτων και το υλικό.

Ταυτόχρονα, η Mercedes-Benz ενισχύει την ψηφιοποίηση και στον τομέα των δοκιμών σύγκρουσης. Η βελτιωμένη πραγματικότητα (AR) και η εικονική πραγματικότητα (VR) επιτρέπουν την πιο αποτελεσματική προετοιμασία των δοκιμών. Στις πιθανές εφαρμογές των ψηφιακών τεχνολογιών περιλαμβάνεται η δημιουργία ενός καταλόγου σημείων μέτρησης για τη μέτρηση των οχημάτων σε έναν εικονικό χώρο και η προσάρτηση μέχρι 150 σημείων μέτρησης στο αυτοκίνητο με τη βοήθεια γυαλιών δεδομένων AR.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]