Στην προσπάθειά της να εξαλείψει το φαινόμενο της υστέρησης, γνωστό ως turbo-lag, η Mercedes-AMG ανέπτυξε ηλεκτρικό turbo για τους κινητήρες της. Μάλιστα, για να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα, συνεργάστηκε με μία γνωστή εταιρεία του χώρου, την Garrett.
Διαβάστε επίσης: Τι είναι το Twin-Turbo και τι το Bi-Turbo; Ποια η διαφορά τους;
Σύμφωνα με την Mercedes-AMG, η τεχνογνωσία για ένα τέτοιο σύστημα υπερπλήρωσης προέρχεται από τη Formula 1. Το ηλεκτρικό turbo βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης και είναι θέμα χρόνου να το δούμε στον πρώτο κινητήρα παραγωγής. Συνδυάζει την ταχείας αντίδραση ενός μικρού υπερσυμπιεστή και την αποδοτικότητα ενός μεγάλου.
Με το ηλεκτρικό turbo, η Mercedes-AMG καταφέρνει να δημιουργεί κινητήρες που δεν υστερούν στις χαμηλές στροφές. Ένα συμβατικό turbo, αδυνατεί να αντιδράσει ταχύτατα στην εντολή του οδηγού, διότι απαιτείται συγκεκριμένος χρόνος μέχρι να αποκτήσει πίεση η φτερωτή.
Στην προκειμένη περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού ένας ενσωματωμένος ηλεκτροκινητήρας παρέχει ενέργεια απευθείας στον άξονα, πριν καν δημιουργηθεί ικανή ροή καυσαερίων. Το αποτέλεσμα, πέρα από ταχύτατη απόκριση του κινητήρα, είναι βεβαίως και η αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές.
Διαβάστε επίσης: Η Mercedes-AMG παρουσίασε τον ισχυρότερο 4κύλινδρο κινητήρα του κόσμου (+video)
Το ηλεκτρικό turbo της Mercedes-AMG αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Garrett, στροφάρει μέχρι τις 170.000 σ.α.λ. και είναι μία συμπαγής κατασκευή που τροφοδοτείται από ηλεκτρικό σύστημα 48 volt. «Πρόκειται για μία τεχνολογία που από τις πίστες της Formula 1, περνά κατευθείαν στο δρόμο», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Tobias Moers, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-AMG.