Η MC20, το νέο υπεραυτοκίνητο της ιταλικής εταιρίας βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του και οι άνθρωποι της Maserati προχωρούν στην ανακοίνωση των λεπτομερειών της “καρδιάς” του νέου τους coupe. Το όνομα του νέου μοτέρ είναι Nettuno, από τον Ρωμαίο θεό τον αντίστοιχο του Ποσειδώνα, ένα όνομα απόλυτα ταιριαστό για την εταιρία με σήμα την τρίαινα, επίσης σύμβολο της δύναμης του θεού της θάλασσας -ως σήμα της Maserati έκανε για πρώτη φορά την εμφάνιση το 1926 και αποτελεί δημιουργία ενός εκ των αδελφών Maserati.
Διαβάστε περισσότερα για τη νέα Maserati MC20 που ετοιμάζεται εδώ.
Η MC20 θα είναι η πρώτη αλλά όχι και η τελευταία Maserati που θα χρησιμοποιεί για την κίνηση της το νέο μοτέρ των Ιταλών. Το μοτέρ σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις της Maserati στη Modena της Ιταλίας εκεί όπου και θα κατασκευάζεται. Αυτός είναι ο πρώτος κινητήρας που ανήκει πραγματικά στους Ιταλούς έπειτα από 20 ολόκληρα χρόνια.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες πρόκειται ο Nettuno είναι ένα V σύνολο, το οποίο έχει 90 μοίρες περιεχόμενη γωνία ανάμεσα στους 6 κυλίνδρους. Η χωρητικότητα του ανέρχεται στα τρία λίτρα με τους κυλίνδρους του να είναι σχεδόν τετράγωνοι (ελαφρώς υπετρετράγωνοι) με διάμετρο και διαδρομή στα 88 και 82 χλστ. αντίστοιχα. Με συμπίεση 11:1, η απόδοση του ανέρχεται στους 630 ίππους και τα 730 Nm στις 7.500 και 3.000-5.500 σ.α.λ., με την βοήθεια δύο turbo.
Το νέο 6κύλινδρο μοτέρ φέρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες για κάθε κύλινδρο και έχει μέγιστο όριο επιστροφής τις 8.000 σ.α.λ. και φέρει και σύστημα μεταβαλλόμενου χρονισμού για τις βαλβίδες του. Οι διαστάσεις του είναι μαζεμένες με το πλάτος να φτάνει στο ένα μέτρο ακριβώς, με το ύψος και το μήκος του στα 650 και 600 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το βάρος του βρίσκεται κάτω από τα 220 κιλά.
Χαρακτηριστικά που τον κάνουν να ξεχωρίζει είναι τα δύο μπουζί σε κάθε κύλινδρο με το ένα από αυτά να είναι τοποθετημένο πλευρικά, αλλά και ο προθάλαμος για το κεντρικό μπουζί, μια λύση που μας έρχεται από τον μαγικό κόσμο της Formula 1 και όχι μόνο. Η συγκεκριμένη λύση, που βελτιώνει τα χαρακτηριστικά καύσης και οδηγεί σε χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και αυξημένη απόδοση, εφαρμόζεται επίσης εδώ και δεκαετίες σε στατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης πολύ μεγάλης χωρητικότητας (π.χ. γεννήτριες) για τους ίδιους ακριβώς λόγους. To κάρτερ είναι ξηρού τύπου ενώ το μοτέρ φέρει σύστημα άμεσου αλλά και έμμεσου ψεκασμού.
Περισσότερα για τον Nettuno αλλά και τη νέα Maserati MC20 θα γνωρίζουμε στις αρχές του Φθινοπώρου και συγκερκιμένα στις 9-10 Σεπτεμβρίου, όταν οι Ιταλοί προχωρήσουν στην επίσημη αποκάλυψη του νέου του μοντέλου στη Modena, εκεί όπου θα μας περιμένουν και άλλες εκπλήξεις…