Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός συνηθίζουμε να λέμε και όχι άδικα, αφού πολλές φορές μία καλή αρχή μας δίνει την απαραίτητη ώθηση, αυτοπεποίθηση και θέληση για να συνεχίσουμε προς τον στόχο μας.
Έτσι, και στην περίπτωση της Peugeot η εξαιρετική εμπορικά αρχή, είναι αυτή που θα της δώσει την ώθηση για να πετύχει τους εμπορικούς στόχους της. Συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο η γαλλική μάρκα πέτυχε 11,1% μερίδιο αγοράς στα επιβατικά αυτοκίνητα, καταλαμβάνοντας την δεύτερη θέση των πωλήσεων.
Σε μία αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων που σημείωσε αύξηση 4,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό Ιανουάριο, η Peugeot παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 11,6%. Επίδοση που οφείλεται στις πωλήσεις των Peugeot 2008, 3008 και 5008 αλλά και στο Peugeot 208.
Η επιτυχημένη εμπορική πορεία της γαλλικής μάρκας συνεχίζεται και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών με την Peugeot Professionnel να κατακτάει μερίδιο αγοράς 8,4%, έχοντας ως πρωταγωνιστές τα Partner, Boxer και Expert.