Το τελικό αποτέλεσμα όταν κάποια οχήματα έρχονται στην ίδια ευθεία κρίνεται συνήθως από δύο βασικούς παράγοντες. Ο ένας παράγοντας είναι η ιπποδύναμη και ο άλλος το βάρος. Μπορεί άραγε μία Ducati Panigale να αντιμετωπίσει τα “ντοπαρισμένα” αυτοκίνητα;
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένο Audi RS3 αντιμέτωπο με BMW M2 CS και Α45 AMG (+video)
Το “carwow” τοποθέτησε στην ίδια ευθεία τρία εντελώς διαφορετικά οχήματα. Ξεκινάμε από την BMW M5 Competition, το τετρακίνητο βαυαρικό μοντέλο που έχει δεχθεί μία ήπια αναβάθμιση. Η ισχύς του twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων βελτιώθηκε από τον οίκο “Evolve”. Έτσι, αποδίδει πλέον 800 ίππους και 950 Nm ροπής, ενώ το βάρος αγγίζει τα 1.950 κιλά.
Ακολουθεί ένα Nissan GT-R R35 που έχει βελτιωθεί υπερβολικά. Ο ιδιοκτήτης αναφέρει πως κάτω από το καπό βρίσκεται ένας twin-turbo V6 κινητήρας που έχει υπερκυβιστεί από τα 3,8 λίτρα στα 4,1. Φυσικό επόμενο είναι η ισχύς του να έχει εκτοξευθεί στους 1.600 ίππους και η ροπή στα 1.500 Nm. Το βάρος είναι ένα ακόμα πλεονέκτημα έναντι της M5 Competion, μιας και φτάνει τα 1.800 κιλά.
Η τρίτη της “παρέας” είναι μία Ducati Panigale στην εργοστασιακή της μορφή, ακριβώς όπως βγήκε από τη μονάδα παραγωγής. Ο κινητήρας των 998 κ.εκ. είναι τετρακύλινδρος με διάταξη V. Αποδίδει 221 ίππους και 112 Nm ροπής, αλλά το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι το βάρος των μόλις 193 κιλών χωρίς το αναβάτη.
Ακολουθεί το σχετικό video. Επιφυλάσσει εκπλήξεις, αλλά και… μία ατυχία για τον κάτοχο του ιαπωνικού μοντέλου. Η πρώτη αναμέτρηση είναι στο 5ο λεπτό και η δεύτερη στο 7:20, ενώ για την δοκιμή φρένων μπορείτε να δείτε το video στο 8ο λεπτό και για την κόντρα από στάση στο 9:20.