Λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε τι υπάρχει πίσω από τα πάνελ του αμαξώματος ενός συμβατικού αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα. Πώς είναι, όμως, ο “εσωτερικός κόσμος” ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου; Σίγουρα γεμάτος με καλώδια, αλλά η Mercedes μας αποκαλύπτει την ακριβή εικόνα.
Διαβάστε επίσης: Ο Κώστας Στεφανής οδηγεί την ηλεκτρική Mercedes EQC
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία πραγματική Mercedes EQC 400 4MATIC. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας μετατράπηκε σε ένα project εκπαιδευομένων. Οι 40 νέοι μηχανικοί διατήρησαν τη μία πλευρά ως έχει αλλά έκοψαν καίρια σημεία του αμαξώματος της άλλης ώστε να είναι διαφανή τα εξαρτήματα.
Για την μετατροπή αυτού του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου χρειάστηκε περίπου ένα έτος εργασίας και ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός project για μελλοντική εκπαιδευτική χρήση. Η φόρτιση της μπαταρίας απεικονίζεται παραστατικά μέσω led ταινιών. Χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 15 μέτρα led ταινιών για να δείχνουν πως “ταξιδεύει” το ρεύμα στα 50 μέτρα καλωδιώσεων.
Για να υπάρχει ορατότητα, τρεις εκπαιδευόμενοι άνοιξαν τις οπές σε διάστημα 36 ωρών, ενώ για το βάψιμο χρειάστηκαν 50 ώρες. Για μερικές διαδικασίες, όπως για παράδειγμα τον προγραμματισμό της κάμερας οπισθοπορείας χρειάστηκαν 10 ολόκληρες ώρες.
Αυτό δείχνει πόσο πολύπλοκο είναι ένα ηλεκτρικό όχημα και πόσες γραμμές κώδικα κρύβονται πίσω από κάθε λειτουργία του. Τέλος, για τη ρύθμιση των ενδείξεων στις ταινίες led απαιτήθηκαν συνολικά 500 γραμμές κώδικα προγραμματισμού.