Το επικό video του Mazda CX-30 στον “δρόμο του μεταξιού”!

Ας δούμε το video που ετοίμασε η Mazda για το ταξίδι του CX-30 στον "δρόμο του μεταξιού" και ας απολαύσουμε τις μοναδικές εικόνες.

Τη χρονιά του εορτασμού των 100ών της γενεθλίων, η Mazda διοργάνωσε μία ακόμα οδηγική περιπέτεια. Το Mazda CX-30 με το all-wheel drive σύστημα i-Activ δοκιμάστηκε για πάνω από 800 χλμ. διασχίζοντας το ανατολικό Καζακστάν μέχρι τα σύνορα με την Κίνα, σε μία διαδρομή που περιλάμβανε και κομμάτια από το θρυλικό “δρόμο του μεταξιού”, εξερευνώντας την άγρια ομορφιά των απομακρυσμένων περιοχών της κεντρικής Ασίας.

Η τελευταία αυτή περιπέτεια της Mazda, που έλαβε χώρα φέτος πριν να επιβληθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί λόγω Covid-19, αποτελεί συνέχεια της αντίστοιχης εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε το 2018 στη Σιβηρία.

Σε αυτή την εκδήλωση η Mazda έγινε η πρώτη μάρκα αυτοκινήτου που διέσχισε τη λίμνη Βαϊκάλη της Σιβηρίας με αυτοκίνητα κανονικής παραγωγής, τα οποία πολλές φορές οδηγούνταν σε απάτητες παγωμένες εκτάσεις, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τις εκπληκτικές ικανότητες του συστήματος 4κίνησης i-Activ του CX-5.

Όπως και η διάσχιση της λίμνης Βαϊκάλης το 2018 με CX-5, το Epic Drive Mazda CX-30 του 2020 στο Καζακστάν επέτρεψε την τέλεια επίδειξη του συστήματος τετρακίνησης i-Activ της Mazda. Διαθέτοντας τη νέα γενιά Skyactiv-Vehicle Architecture της Mazda, η εξελιγμένη γενιά του συστήματος i-Activ AWD του CX-30, λειτουργεί σε συνεργασία με το
G-Vectoring Control (GVC) για τον έλεγχο της κατανομής ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, παρέχοντας μια ακόμα πιο συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Σύμφωνα πάντα με τη Mazda, χάρη στο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου και τις νέες τεχνολογίες περιορισμού των τριβών, το σύστημα i-Activ AWD της Mazda προσφέρει μια εκλεπτυσμένη και σταθερή οδήγηση σε οποιαδήποτε οδηγική κατάσταση, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει πραγματική οικονομία καυσίμου, σχεδόν ισοδύναμη με ένα όχημα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Το εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης της Mazda έχει εμπλουτιστεί με τη λειτουργία «ανίχνευσης κατακόρυφου φορτίου» και στους τέσσερεις τροχούς, και λειτουργεί σε συνδυασμό με το GVC (G-Vectoring Control) για τον έλεγχο της κατανομής της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, ενισχύοντας το βαθμό πρόσφυσης ανεξάρτητα από τον τρόπο και τις συνθήκες οδήγησης. Μειώνει επίσης σημαντικά τις μηχανικές απώλειες και συμβάλλει στη βελτίωση της κατανάλωσης.

ΠΗΓΗ: Δελτίου Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
Υπάρχει ένα κινέζικο που κατασκευάζεται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna Steyr και έχει 5 αστέρια στον Euro NCAP ήρθε Ελλάδα. Ας μάθουμε περισσότερα για...
Το υβριδικό B-SUV της κινέζικης εταιρείας ξεχώρισε στην ελληνική αγορά από την επιτροπή του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” και είναι υποψήφιο για τον τίτλο....
H Chery συμμετέχει στην Black Friday με μια αποκλειστική για την περίοδο ενέργεια με 0% ονομαστικό επιτόκιο για το Plug-in Hybrid SUV της των 279...
Ένα από το δέκα δημοφιλέστερα supermini στην Ελλάδα! Δείτε ποιο είναι το best seller της Mazda στο 10μηνο του 2025......
Ο Μάνος Στεφανής βρέθηκε στην πανελλήνια παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Mazda 6e! Δείτε τις εκδόσεις και τις τιμές του στη χώρα μας......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα