Οι μάρκες που “googlαρε” περισσότερο ο κόσμος το 2020

Ταξινομήσεις

Η μηχανή εύρεσης της Google σίγουρα έχει κάνει σημαντικά ευκολότερες τις ζωές μας τα τελευταία 20 χρόνια, φέρνοντας την πληροφορία πιο κοντά μας από ποτέ. Όπως γνωρίζουμε μπορεί επίσης και να παρέχει δεδομένα αναφορικά με τις τάσεις του κοινού στην έρευνα του και να παρουσιάζει εκείνα τα “πραγματα” που τον απασχόλησαν περισσότερο. Ανάμεσα σε αυτά είναι και οι κατασκευαστές αυτοκινήτου με την αυστραλέζικη ασφαλιστική εταιρία comparethemarket να κάνει τη δική της έρευνα και να μας παρουσιάζει τους δημοφιλέστερους κατασκευαστές στη μηχανή εύρεσης της Google για τη χρονιά που μας πέρασε αλλά και τα δυο προηγούμενα χρόνια.

Για να συγκεντρώσει τα στοιχεία της η comparethemarket χρησιμοποίησε δεδομένα απο το Google Trends τα οποία αφορούσαν 158 χώρες από το 2018 έως και το 2020. Στις χώρες που θα δείτε, όπου δεν αναφέρεται κάποιος κατασκευαστής, είναι γιατί τα δεδομένα ήταν περιορισμένα ή δεν υπήρχαν καθόλου στοιχεία. Επίσης η εταιρία υπογραμμίσει πως τα δεδομένα αφορούν αναζητήσεις σύμφωνα μόνο με το όνομα του εκάστοτε κατασκευαστή, οπότε οποιοδήποτε άλλο αποτέλεσμα (π.χ. ένα μοντέλο μιας εταιρίας) δεν περιλήφθηκε στα δεδομένα, τα οποία συλλέχθηκαν την 4η Ιανουαρίου του 2021.

Σύμφωνα με την εταιρία και όπως φαίνεται και στον χάρτη που έφτιαξαν και δημοσίευσαν, ο κατασκευαστής που “έψαξε” ο κόσμος περισσότερο από όλους τη χρονιά που μας πέρασε ήταν η Toyota, η οποία κατάφερε να εκθρονίσει την BMW που κατείχε τα σκήπτρα σε αυτόν τον άτυπο διαγωνισμό το 2019 και το 2018.

Ωστόσο, συνολικά σε αυτή την περίοδο των τριών ετών ο Βαυαρός κατασκευαστής ήταν ο πιο δημοφιλής στη μηχανή εύρεσης της αμερικάνικης εταιρίας. Συγκέντρωσε συνολικά το 38,3% όλων των αναζητήσεων, ενώ η Toyota, την περίοδο 2018-2020 συγκέντρωσε το 31,3%. Παράλληλα η BMW κατέκτησε τη δεύτερη δημοφιλέστερη θέση στη μηχανή εύρεσης, με την Mercedes να παίρνει την τρίτη, την Kia να κατατάσσεται στην 4η θέση, ενώ η Ford έκλεισε την πρώτη πεντάδα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρία που πραγματοποίησε την έρευνα, πολλοί είναι οι λαοί που εξακολουθούν στηρίζουν τους εγχώριους κατασκευαστές και στις ηλεκτρονικές τους αναζητήσεις. Έτσι η Volvo ήταν η πιο δημοφιλής μάρκα στη μηχανή εύρεσης του Google, όχι μόνο το 2020 αλλά και τις δύο προηγούμενες χρονιές στη Σουηδία, ενώ αντίστοιχα είναι τα στοιχεία για την Toyota στην Ιαπωνία, τη Fiat στην Ιταλία, την BMW στη Γερμανία αλλά και την Peugeot στη Γαλλία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
Είναι με διαφορά η best seller μάρκα της Ελλάδας για το 2025! Στα 100 νέα αυτοκίνητα, σχεδόν τα 16 είναι δικά της......
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....
Κορυφαία πρακτικότητα, αλλά και δυνατότητα φόρτισης από 10 στο 80% μέσα σε μόλις 23 λεπτά. Γνωρίστε το νέο Ford Puma Gen-e......
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε