Η Συμμαχία eFuel, της οποίας έγινε μέλος η Mazda, απαρτίζεται από οργανισμούς, εταιρίες και άλλα ενδιαφερόμενα μέρη που έχουν στόχο την καθιέρωση και την προώθηση του οράματος των ουδέτερων εκπομπών του CO2 για τα e-καύσιμα, ενώ οραματίζονται το υδρογόνο ως έναν αξιόπιστο και πραγματικό παράγοντας στη συνολική μείωση των εκπομπών στον κλάδο των μετακινήσεων.
Η Mazda ως υποστηρικτής μιας προσέγγισης πολλαπλών λύσεων, που συνδυάζει διαφορετικές τεχνολογίες για την επίτευξη του τελικού στόχου, θέτει την ηλεκτροκίνηση ως βασικό πυλώνα αυτής της στρατηγικής με απώτερο στόχο τον εξηλεκτρισμό όλων των μοντέλων της έως το 2030.Βέβαι, όπως επισημαίνουν και οι Ιάπωνες κάποια από αυτά θα συνεχίσουν να διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσεως.
Διαβάστε επίσης – Mazda: Εκπτώσεις με όφελος έως και 4.000 ευρώ!
Μαζί με τη Συμμαχία eFuel και τα μέλη της, η Mazda υποστηρίζει τη δημιουργία ενός μηχανισμού που θα λαμβάνει υπόψη τη συμβολή των ανανεώσιμων καυσίμων και των καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στη μείωση των εκπομπών ρύπων από τα επιβατικά αυτοκίνητα, και θα συμβάλει στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, τη στιγμή που η Ε.Ε. επανεξετάζει τη νομοθεσία για το κλίμα.
Σχολιάζοντας την απόφαση να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής που θα λάβει μέρος σε αυτή τη Συμμαχία, ο Wojciech Halarewicz, αντιπρόεδρος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της ιαπωνικής εταιρίας στην Ευρώπη, δήλωσε:
“Ως βιομηχανία πρέπει να μειώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις εκπομπές. Και για να το πετύχουμε αυτό, δεν πρέπει να αγνοήσουμε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους που έχουμε στη διάθεσή μας. Οι εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου και η αλλαγή του κλίματος είναι, από τη φύση τους, ένα παγκόσμιο και περίπλοκο ζήτημα που απαιτεί μία ολοκληρωμένη προσέγγιση. Όλοι οι τομείς και οι βιομηχανίες πρέπει να διαδραματίσουν τον ρόλο τους και, πάνω απ' όλα, πρέπει να έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν οποιεσδήποτε θετικές επιλογές για την επίτευξη των κλιματικών στόχων.”
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή ηλεκτρικό Mazda MX-30 145 PS (35,5 kWh)
“Πιστεύουμε ότι με τις κατάλληλες επενδύσεις, τα neutral σε εκπομπές CO2 e-καύσιμα και το υδρογόνο, θα συμβάλουν αποτελεσματικά και ουσιαστικά στη μείωση των εκπομπών – όχι μόνο για τα καινούργια αυτοκίνητα που ταξινομούνται, αλλά και για τον τρέχοντα στόλο. Αυτό θα ανοίξει μια δεύτερη και ταχύτερη διαδρομή για την επίτευξη ουδετερότητας στον τομέα του κλίματος στις μεταφορές, παράλληλα με τη συνέχιση του εξηλεκτρισμού. Καθώς η Ε.Ε. θα επανεξετάσει τον κανονισμό της σχετικά με τα πρότυπα εκπομπών του CO2 για αυτοκίνητα και φορτηγά μέσα στο τρέχον έτος, αυτή είναι μία ευκαιρία να διασφαλιστεί ότι η νέα νομοθεσία επιτρέπει τόσο στα ηλεκτρικά οχήματα όσο και στα οχήματα που λειτουργούν με καύσιμα neutral σε εκπομπές CO2, να συμβάλλουν στις προσπάθειες των κατασκευαστών αυτοκινήτων, για τον περιορισμό των εκπομπών”.
Από την πλευρά της Συμμαχίας eFuel, o Ole von Beust, γενικός διευθυντής πρόσθεσε:
“Η υποστήριξη και η προώθηση της κατανόησης των πολιτικών προστασίας του κλίματος που διασφαλίζουν έναν υγιή ανταγωνισμό μεταξύ διαφορετικών τεχνολογιών, είναι ο βασικός στόχος της Συμμαχίας eFuel. Τα επόμενα δύο χρόνια θα είναι καθοριστικά καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα αναθεωρήσει τις βασικές οδηγίες της πολιτικής της για το κλίμα. Αυτές θα πρέπει να περιλαμβάνουν έναν μηχανισμό στη νομοθεσία για τα αυτοκίνητα, που να επικροτεί τη συμβολή των καυσίμων χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, στην επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών.
Η κοινή προσπάθεια των ενδιαφερόμενων ομάδων και των οργανισμών σε όλους τους εμπλεκόμενους τομείς θα είναι καθοριστική. Για αυτό προσβλέπουμε στη Mazda, που με τη μακρά ιστορία της στην καινοτομία στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, θα είναι ένας ισχυρός συνεργάτης στη Συμμαχία eFuel.”