Δοκιμή Citroen C1 Urban Ride Airscape 1.0

Το μικρό αυτοκίνητο πόλης ανανεώθηκε και απέκτησε ακόμη πιο παιχνιδιάρικες εκδόσεις, όπως η Urban Ride Airscape της δοκιμής μας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Πρόσφατα, η Citroen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του C1, το οποίο διατίθεται σε αρκετές διαφοροποιημένες εκδόσεις. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Citroen C1 Urban Ride Airscape, που εφοδιάζεται και με ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή.

Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, τα νεότερα μοντέλα της Citroen έχουν, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, κοινά στοιχεία όσον αφορά στο χαρακτήρα τους. Με αρχή το Citroen C3, οι Γάλλοι ακολουθούν μια κοινή γραμμή καθώς τα αυτοκίνητά τους αποπνέουν δυναμισμό και αισιοδοξία. Όταν αυτή η στρατηγική υπάρχει στα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, είναι απόλυτα λογικό να εκφραστεί και μέσω του πιο μικρού οχήματος της μάρκας, του Citroen C1.

Για αστικές μετακινήσεις…


… όπως προδίδει και το χαρακτηριστικό “Urban Ride” που συνοδεύει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Μετά την ανανέωση του 2018, το C1 διαθέτει ειδικές εκδόσεις με σαφή νεανικό προσανατολισμό, όπως η Elle και η Urban Ride. Το Citroen C1 Elle, αποτείνεται περισσότερο στις γυναίκες, ενώ το Citroen C1 Urban Ride έχει πιο… αρρενωπά χαρακτηριστικά. Οι διαφοροποιήσεις στην εξωτερική εμφάνιση της συγκεκριμένης έκδοσης, με την οποία συνυπάρξαμε, είναι ορατές με την πρώτη ματιά. Η διχρωμία του αμαξώματος, το οποίο στην περίπτωσή μας ήταν και “Airscape“, δηλαδή με ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή, τραβά το βλέμμα, χάρη στα εξεζητημένα χρώματα που έχουν επιλεχθεί και την επιγραφή “Urban Ride”. Στην έκδοση που οδηγήσαμε, το Blue Calvi του αμαξώματος συνδυάστηκε με Sunrise Red της υφασμάτινης οροφής, προσδίδοντας σαφώς νεανικό χαρακτήρα. Παράλληλα, οι πολυάριθμες μαύρες επιφάνειες όπως προστατευτικά πάνω από τους τροχούς, καθρέπτες, φιμέ πίσω τζάμια και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, δημιουργούν μια εικόνα που θυμίζει πιο σπορ αυτοκίνητα.

Με εξοπλισμό μεγαλύτερης κατηγορίας

Μια προσεγμένη έκδοση αυτοκινήτου πόλης, αναδεικνύεται και μέσω του εξοπλισμού της. Στην περίπτωση του Citroen C1 Urban Ride Airscape, το εσωτερικό διέθετε τον γνωστό χαρακτήρα C1, μαζί με ζωηρές διχρωμίες στην κονσόλα και στα καθίσματα. Το πορτοκαλί είχε κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του εσωτερικού, ενώ η επιγραφή “Urban Ride” εμπρός από τη θέση του συνοδηγού, θυμίζει διαρκώς στους επιβάτες το λόγο που βρίσκονται εντός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Όμως, αυτό που έδινε νότα από όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας, ήταν ο εξοπλισμός. Ο νέος πίνακας οργάνων, διατηρεί το μικρό μέγεθος και τον χαρακτήρα του προκατόχου του και πλαισιώνεται από οθόνη αφής 7 ιντσών, η οποία είναι συμβατή με Android Auto, Apple Car Play, MirrorLink και προσφέρει δυνατότητα για φωνητικές εντολές. Πέραν της υψηλού επιπέδου συνδεσιμότητας για μικρό αυτοκίνητο πόλης, το Citroen C1 Urban Ride Aiscape διέθετε και κάμερα οπισθοπορείας, βελτιώνοντας έτσι την ορατότητα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, δυνατότητα που ειδικά στην πόλη, έχει μεγάλη χρησιμότητα. Συνολικά, το εσωτερικό μπορεί να υποδεχθεί αξιοπρεπώς 4 άτομα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 196 λίτρων,  φτάνει έως τα 780 αν πέσουν τα καθίσματα.

Με ανανεωμένο κινητήρα

Το Citroen C1 έχει ανανεωθεί και σε επίπεδο κινητήρα, ώστε να είναι σύννομο με τις νέες προδιαγραφών ρύπων Euro 6.2 . Έτσι, εφοδιάζεται με 3κύλινδρο σύνολο βενζίνης 1.0 VTI, με τον γνωστό Puretech, με αυξημένη ισχύ που φτάνει στους 72 ίππους και κινείται χάρη σε μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων (ETG). Ο νέος κινητήρας διαθέτει βελτιώσεις σε λεπτομέρειες όπως το σύστημα ψεκασμού της βενζίνης ή τον τρόπο λειτουργίας του ρελαντί, που εξασφαλίζουν καλύτερη απόδοση και μειωμένες τιμές κατανάλωσης ή εκπομπής ρύπων. Η έκδοση που οδηγήσαμε ήταν εφοδιασμένη με μηχανικό κιβώτιο, το οποίο πρόσφερε άνετη κίνηση εντός πόλης, χωρίς να αυξάνει την κατανάλωση και χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες. Στο τελευταίο συντελούν και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, που είναι αρκετά μαλακή, ωστόσο σε κανένα σημείο δεν κάνει τον οδηγό να νιώσει έλλειψη εμπιστοσύνης προς την απόκριση του πλαισίου. Επιπλέον, αρκετή δουλειά έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης, προφανώς τηρουμένων των αναλογιών, καθώς πρέπει να θυμάσαι πως οδηγείς ένα αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή που με το πάτημα ενός κουμπιού, μπορεί να γίνει cabrio. Στα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού εντάσσεται αυτό της υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill-start), που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε περίπτωση που θέλουμε να παρκάρουμε σε κεκλιμένο επίπεδο, η οποία ειδικά εντός πόλης, συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συγκαταλέγονται τα Cruise Control-Speed Limiter, Active City Brake, Lane Departure Warning, καθώς και η αναγνώριση ορίων ταχύτητας.

Συνολικά, το Citroen C1 Urban Ride Airscape διαθέτει συνδυασμό χαρακτηριστικών που μπορούν να το καταστήσουν ελκυστικό. Ο νεανικός χαρακτήρας, η ανοιγόμενη οροφή που πάντοτε αποτελεί το αλατοπίπερο για τη γεύση ενός τέτοιου αυτοκινήτου, η ευελιξία εντός πόλης και βέβαια, ο σύγχρονος κινητήρας, προσφέρουν ένα πακέτο που μπορεί να πείσει τους αγοραστές να κάνουν μια μικρή οικονομική υπέρβαση.

Η τιμή του Citroen C1 ξεκινά από 10.840 ευρώ, ενώ εκείνη του Citroen C1 Airscape από 12.390 ευρώ. Η τιμή της έκδοσής “μας” (Urban Ride), ανέρχεται στα 13.190 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]