Νέα Ferrari 812 Competizione και επίσημα (+video)

Η νέα πανίσχυρη berlinetta της Ferrari είναι γεγονός και ακούει στο όνομα 812 Competizione, ενώ θα είναι διαθέσιμη και σε ανοιχτή έκδοση.
Ferrari 812 Competizione A 2021

Ferrari 812 Competizione ονομάζεται επίσημα το νέο supercar που παρουσίασε η ιταλική εταιρία, το οποίο βασίζεται στην 812 Superfast και φέρει πολλές σημαντικές αλλαγές στα μηχανικά του μέρη αλλά και στο αμάξωμα που ανεβάζουν τη συνολική της απόδοση ένα ακόμη σκαλί ψηλότερα. Οι Ιταλοί μας επιφύλασσαν και μια έκπληξη αφού μαζί με την coupe αποκάλυψαν και την 812 Competizione Α, με το “A” να προέρχεται από τη λέξη “Aperto” (ανοιχτό).

Διαβάστε επίσης – Ηλεκτρική Ferrari: Έρχεται επίσημα, αλλά πότε;

Η Ferrari 812 Competizione φέρει την τελευταία εξέλιξη του μεγάλου V12, των 6,5 λίτρων που κινεί και την 812 Superfast. Έπειτα και από τις τροποποιήσεις που έκαναν οι μηχανικοί των Ιταλών, εισάγοντας ακόμη περισσότερες τεχνολογίες από τον κόσμο της Formula 1 αλλά και εκείνον των αγώνων αντοχής, ο 12κύλινδρος με την περιεχόμενη γωνία των 65 μοιρών ανέβασε την ισχύ τους στους 830 ίππους στις 9.500 σ.α.λ -από 800 στις 8.500 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει στα 695 Nm και κάνει την εμφάνιση της στις 7.000 σ.α.λ.

Παράλληλα ο μεγάλος κινητήρας μπορεί να στροφάρει πλέον έως και τις 9.500 σ.α.λ., ανεβάζοντας το μέγιστο όριο κατά 500 περιστροφές. Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν στη βελτίωση της κεφαλής και του κυκλώματος λίπανσης (αυξημένη ροή κατά 30%), ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην ψύξη του κινητήρα που βελτιώθηκε κατά 10%.

Σύμφωνα με την Ferrari, η 812 Competizione χρειάζεται μόλις 2,85 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση, μόλις 7,5 δευτερόλεπτα για τα 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η τελική της ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα. Για την ανοιχτή έκδοση δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τα αντίστοιχα νούμερα.

Η μείωση του βάρος ήταν άλλος ένας τομέας που οι Ιταλοί έστρεψαν την προσοχή τους και προσπάθησαν να το επιτύχουν με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα αλλά και στο εσωτερικό. Έτσι κατάφεραν να μειώσουν το βάρος της Competizione κατά 38 κιλά σε σχέση με την Superfast, στα 1.487 κιλά. Για πρώτη φορά σε 12κύλινδρη Ferrari οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν και ζάντες κατασκευασμένες εξολοκλήρου από ανθρακονήματα με κέρδος άλλα 3,7 κιλά έναντι των σφυρήλατων της Superfast.

Η βελτίωση της συνολικής αεροδυναμικής απόδοσης αλλά και η αύξηση της κάθετης δύναμης ήταν δύο ακόμη τομείς που αναβαθμίστηκαν στην 812 Competizione. Οι σημαντικότερες αλλαγές εντοπίζονται τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τον μεγαλύτερο διαχύτη -καταλαμβάνει όλο το πλάτος του πίσω μέρους-, τις τροποποιήσεις στα πλαϊνά της berlinetta, τη μεγαλύτερη πίσω αεροτομή αλλά και το αλουμινένιο κάλυμμα που παίρνει τη θέση του πίσω παρμπρίζ.

Η 812 Competizione υιοθετεί στην τεχνολογική της φαρέτρα για πρώτη φορά και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργή τετραδιεύθυνση που βελτιώνει την ευελιξία, την ακρίβεια και την αμεσότητα στις στροφές, στις χαμηλές αλλά και υψηλές ταχύτητες. Μάλιστα το σύστημα δουλεύει ανεξάρτητα -όχι συγχρόνισμένα- σε κάθε πίσω τροχό και μπορεί να δώσει διαφορετικές γωνίες στον καθένα, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ντεμπούτο στο νέο μοντέλο θα κάνει και η τελευταία έκδοση (v7.0) του συστήματος ελέγχου δυναμικής ευστάθειας Side Slip Control.

Δείτε τη νέα Ferrari 812 Competizione σε δράση, στην πίστα του Fiorano στο παρακάτω video.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Ιδού οι πιο κοινές αιτίες που προκαλούν τροχαίο ατύχημα στο δρόμο αλλά και τι πρέπει να κάνουμε για να τις αποφύγουμε και να παραμείνουμε ασφαλείς....
Μία Ferrari F40 που αποτελεί όνειρο, όχι για μεγάλους, αλλά για μικρούς λάτρεις της αυτοκίνησης! Τελική ταχύτητα... 55 χλμ./ώρα!...
O ηλεκτρικός "βασιλιάς" του Nurburgring, το Xiaomi SU7 Ultra εντοπίστηκε στα κεντρικά της Ferrari στο Μαρανέλο! Τι συμβαίνει;...
Απλά και την ίδια στιγμή σωτήρια είναι τα προσκέφαλα που φέρουν τα σύγχρονα καθίσματα αυτοκινήτων. Δείτε τι κάνουν αλλά και πώς πρέπει να τα ρυθμίζουμε....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα