Zesst: Το ηλεκτρικό ιπτάμενο δελφίνι με κυψέλες υδρογόνου

Άλλη μια εικόνα από το μέλλον είναι το συγκεκριμένο ιπτάμενο δελφίνι Zesst που φέρει ηλεκτρικούς κινητήρες, κυψέλες υδρογόνου και μπορεί να γίνει σύντομα πραγματικότητα.
zesst ιπτάμενο δελφίνι 2021

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες και οι κυψέλες υδρογόνου δεν προορίζονται μόνο στις μεταφορές στη στεριά αλλά μπορούν να έχουν εφαρμογή και στη θάλασσα όπως μας δείχνει αυτό το νέο project που βρίσκεται ήδη στα σκαριά. Το Zesst (Zero Emission Speed ShuTtle) όπως ονομάζεται είναι ένα ταχύπλοο δελφίνι μηδενικών ρύπων, ιδανικό για κάλυψη μικρών αποστάσεων που μπορεί να αντικαταστήσει και τα αντίστοιχες συμβατικές κατασκευές που είναι γνωστές εδώ και 10ετίες και στη χώρα μας.

Διαβάστε επίσης: Ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζει την μπαταρία του από ανθρώπινα περιττώματα!

Το Zesst είναι μια εξέλιξη της ελβετικής εταιρίας αεροδιαστημικής και ναυπηγικής Almatech και της ιαπωνικής κοινοπραξίας “e5 Lab” που θέλει να εξελίξει πλοία για εμπορική χρήση, τα οποία κινούνται από συστήματα που αξιοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Το Zesst είναι μια πλατφόρμα που μπορεί να μεταβληθεί ώστε να καλύψει τις εκάστοτε ανάγκες μεταφοράς φορτίου ή ανθρώπων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που βρίσκονται στην επίσημη ιστοσελίδα του project, το οποίο αυτή τη στιγμή αναζητά επενδυτές, το Zesst μπορεί να ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα 60 κόμβων. Η καμπίνα του μπορεί να μεταβληθεί και να μεταφέρει από 50 έως και 400 επιβάτες ή από τέσσερις έως 36 τόνους φορτίου.

Διαβάστε επίσης: Σε εξέλιξη ηλεκτρικός κινητήρας που δεν φέρει μαγνήτες!

Όλα αυτά το Zesst τα κάνει φυσικά καταναλώνοντας υδρογόνο για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας στους κινητήρες του εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

Αν και βρίσκεται ακόμη σε μορφή πρωτότυπου το Zesst δεν θα αργήσει πολύ να μπει στην παραγωγή καθώς η κοινοπραξία “e5 Lab” το θεωρεί ως μία πολύ καλή και περιβαλλοντικά φιλική λύση για τη σύνδεση μεταξύ των ιαπωνικών νήσων.

Εσάς πώς σας φαίνεται το συγκεκριμένο porject. Θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και στις δικές μας θάλασσες;

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...
Ο Dr. Michael Kruppa, επικεφαλής ανάπτυξης εμπρόσθιου φωτισμού στην Audi, εξηγεί πώς το νέο Audi Q3 φέρνει την έξυπνη τεχνολογία φωτισμού στην compact κατηγορία....
Η Peugeot παρουσίασε το Polygon concept, το μοντέλο που δείχνει τις σχεδιαστικές προθέσεις της εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον....
Κάποτε οι σχεδιαστές αυτοκινήτων έδιναν τον καλύτερό τους εαυτό ακόμη και στον πίνακα οργάνων! Και αυτός είναι ο λόγος που δημιουργήθηκαν μερικά αυτοκίνητα τόσο ξεχωριστά!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα