Το νέο Peugeot 208 είναι πλέον γεγονός και έρχεται να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του προκατόχου του, έχοντας όμως πολλές αλλαγές που σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα το καθιστούν, σύγχρονο, τεχνολογικά προηγμένη αλλά και νεανικό.
Το νέο Peugeot 208, το οποίο θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στις 5 Μαρτίου στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, βασίζεται στην τελευταία γενιά πλατφόρμας της γαλλικής μάρκας, την CMP (Common Modular Platform), η οποία του χαρίζει αυξημένη ακαμψία που με τη σειρά της βελτιώνει τα οδικά χαρακτηριστικά, μειωμένο κατά 30 κιλά βάρος (σε σχέση με το τωρινό μοντέλο), καλύτερη αεροδυναμική, μειωμένη αντίσταση κύλισης και βελτιωμένη ηχομόνωση και θερμομόνωση.
Εμφανισιακά το νέο Peugeot 208 είναι πλήρως ανασχεδιασμένο από άκρη σε άκρη. Σύγχρονο και δυναμικό, σε κανένα σημείο του δεν θυμίζει το μοντέλο που αντικαθιστά. Τα φώτα είναι νέα τόσο εμπρός όσο και πίσω και η μάσκα εμπρός έχει μεγαλώσει και κατεβαίνει μέχρι χαμηλά στον προφυλακτήρα. Άκρως δυναμικό είναι και το πίσω μέρος με μία μαύρη φάσα να ενώνει τα δύο άκρα και να περιβάλλει τα φώτα (χαρακτηριστικό που έχουμε δει και στα 3008, 5008 και 508). Το αμάξωμα έχει έντονο ανάγλυφο, κυρίως στο καπό εμπρός και στο άνω μέρος των θυρών, ενώ τα μαύρα γυαλιστερά φρύδια στα φτερά, υπογραμμίζουν τον δυναμισμό του.
Στο εσωτερικό του συναντάμε μία πιο σύγχρονη εκδοχή του i-Cockpit, το οποίο περιλαμβάνει τρισδιάστατο head-up display και μία σειρά από τεχνολογίες που το καθιστούν σύγχρονο. Συγκεκριμένα ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει οθόνη 5, 7 ή 10 ιντσών. Τα υλικά σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα είναι κορυφαίας ποιότητας, ενώ η εργονομία είναι προσεκτικά μελετημένη. Σύμφωνα πάντα με την ίδια την Peugeot, ευρυχωρία και πρακτικότητα είναι στην κορυφή της κατηγορίας.
Η μεγάλη είδηση όμως είναι η ηλεκτρική έκδοση e-208 η οποία εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής και διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco για βελτιστοποιημένη αυτονομία, Normal για κορυφαία άνεση και Sport για προτεραιότητα στις επιδόσεις). Η Peugeot διατείνεται πως το e-208 έχει αυτονομία 340 χιλιομέτρων, ενώ η μπαταρία του έχει εγγύηση για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. Η φόρτισή του σε μία απλή οικιακή πρίζα διαρκεί 16 ώρες, ενώ από ειδικό Wall Box χρειάζεται 5 ώρες και 15 λεπτά. Σε δημόσιο ταχυφορτιστή η μπαταρία φορτίζει στο 80% σε μόλις 30 λεπτά. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, το μόνο νούμερο που ανακοινώνει η γαλλική μάρκα είναι το 0-100 χλμ./ώρα το οποίο ολοκληρώνεται σε 8,1 δευτερόλεπτα!
Εκτός από την ηλεκτρική του έκδοση, το νέο Peugeot 208 θα έχει φυσικά και εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Συγκεκριμένα, ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα από τις τρεις εκδόσεις του 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. PureTech (με 75, 100 ή 130 ίππους) ή τον πετρελαιοκινητήρα BlueHDi 1.5 λτ. των 100 ίππων. Περισσότερα για το γαλλικό σουπερμίνι θα έχουμε όταν παρουσιαστεί και επισήμως στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης (δείτε εδώ το επίσημο site της έκθεσης)