Η Hyundai έδωσε το παρόν στην έκθεση κινητικότητας του Μονάχου προβάλλοντας το σχέδιό της για μηδενικούς ρύπους στο κοντινό μέλλον. Το μήνυμά της ήταν ξεκάθαρο: “Τέλος στους θερμικούς κινητήρες το 2035, στροφή στην ηλεκτροκίνηση και το υδρογόνο”.
Τιμές Hyundai Bayon: Στην Ελλάδα το μικρό 1000άρι SUV (+video)
“Η κλιματική αλλαγή είναι μία τεράστια πρόκληση. Η Hyundai Motor δεσμεύεται ότι θα γίνει ουδέτερη ως προς την παραγωγή άνθρακα και θα κάνει επενδύσεις για πιο πράσινες λύσεις, ώστε να επιτευχθεί ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Jaehoon Chang, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hyundai Motor Company. Στα άμεσα σχέδια της Hyundai είναι η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά 75% μέχρι το 2040. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, σχεδιάζει μέχρι το 2030 το 30% των παγκοσμίων πωλήσεών της να καταλαμβάνεται από αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών ρύπων (ZEV) και μέχρι το 2040 το ποσοστό να έχει αυξηθεί στο 80%.
Στην Ευρώπη η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση θα είναι ακόμα ταχύτερη, αφού ξεκαθαρίστηκε πως μέχρι το 2035 θα έχουν καταργηθεί όλα τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες. Τον Αύγουστο του 2020 κυκλοφόρησε το IONIQ σηματοδοτώντας την έναρξη της εποχής της ηλεκτροκίνησης. Ασφαλώς, σημαντικό ρόλο στον εξηλεκτρισμό της γκάμας θα παίξει και η τεχνολογία κυψελών καυσίμου. Η αρχή έγινε το 2013 με το ix35, το πρώτο FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) μαζικής παραγωγής στον κόσμο, ενώ ακολούθησε το NEXO, το πρώτο SUV τέτοιου είδους.
Στην φετινή έκθεση κινητικότητας του Μονάχου, η Hyundai παρουσίασε τον σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια. Το 2023 θα παρουσιάσει το επόμενο NEXO και ένα υδρογονοκίνητο της κατηγορίας MPV. Λίγο αργότερα, μέσα στο 2025, η κορεάτικη εταιρεία θα λανσάρει και ένα μεγάλο SUV με κυψέλες καυσίμου. Μάλιστα, οι κυψέλες υδρογόνου είναι ένας τομέας στον οποίο πιστεύει πολύ η συγκεκριμένη εταιρεία, μιας και σχεδιάζει να παρέχει τέτοια επιλογή σε πολλά μοντέλα της γκάμας της.