Η Skoda μας είχε προϊδεάσει μέσω σκίτσων (δείτε το σχετικό άρθρο εδώ) αλλά και εικόνων, όπως αυτή που μπορείτε να δείτε εδώ, πως ετοιμάζει νέο SUV μοντέλο και πλέον ήρθε η ώρα να μας το συστήσει και επίσημα. Ο λόγος για το Skoda Kamiq, το οποίο αποτελεί το τρίτο SUV της τσέχικης μάρκας, μετά τα Karoq και Kodiaq (όλων τα ονόματα ξεκινούν με K και τελειώνουν με q) και σύμφωνα με την ίδια τη Skoda συνδυάζει συμπαγείς διαστάσεις με τα κλασσικά πλεονεκτήματα ενός SUV αυτοκινήτου.
Σχεδιαστικά, το Skoda Kamiq ξεχωρίζει από το εμπρός μέρος του με τη μεγάλη μάσκα και τα διπλά φώτα (τα επάνω να είναι τα φώτα ημέρας). Η Skoda αναφέρει πως είναι το πρώτο της μοντέλο με διπλά LED φωτιστικά σώματα. Το υπόλοιπο αμάξωμα αποτελεί τυπικό δείγμα σχεδιασμού για μοντέλο της Skoda, με “καθαρές” επιφάνειες και ένα “νεύρο” να το διατρέχει πλευρικά πάνω από το ύψος των χειρολαβών. Διαθέτει επίσης ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου 16 έως 18 ιντσών και τα πίσω φώτα του είναι σε σχήμα “L”.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW, το Skoda Kamiq έχει μήκος που δεν ξεπερνά τα 4.241 χλστ. ενώ σύμφωνα με την ίδια τη μάρκα το εσωτερικό του είναι γενναιόδωρο σε χώρους, όπως άλλωστε κάθε μοντέλο της. Ενδεικτικά, οι Τσέχοι αναφέρουν πως ο χώρος αποσκευών είναι στα 400 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων φτάνει στα 1.395 λίτρα.
Σχεδιαστικά, η καμπίνα ακολουθεί τις γραμμές των υπόλοιπων SUV της μάρκας, με την κυριότερη διαφορά να εντοπίζεται στην οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων, η οποία είναι 10,25 ιντσών και έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του ταμπλό. Προαιρετικά το Kamiq θα διατίθεται και με ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Συνολικά, τέσσερα μοτέρ θα μπορούν να τοποθετηθούν κάτω από το καπό του Skoda Kamiq, όλα τούρμπο, με τεχνολογία start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Το βασικό, τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.0 TSI με 95 ίππους (5άρι χειροκίνητο κιβώτιο), ενώ ακολουθεί το ίδιο μοτέρ με 115 ίππους (6άρι κιβώτιο ή αυτόματο DSG 7άρι). Στην κορυφή των εκδόσεων βενζίνης θα είναι ο τετρακύλινδρος 1.5 λτ. TSI των 150 ίππων με απενεργοποίηση κυλίνδρων (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο 7άρι DSG κιβώτιο). Την γκάμα κινητήρων ολοκληρώνει ο diesel 1.6 TDI με 115 ίππους (6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο 7άρι DSG κιβώτιο).
Τέλος, οι υποψήφιοι αγοραστές, θα έχουν τη δυνατότητα, προαιρετικά, να επιλέξουν και έκδοση με Sport Chassis Control η οποία κρατά το αυτοκίνητο πιο κοντά στο έδαφος κατά 10 χλστ. ενώ η ανάρτησή του είναι σεταρισμένη διαφορετικά προκειμένου να αναδεικνύει τα δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά του.