To έργο δεν απέχει και πολύ από εκείνο που είδαμε με τη βελτιωμένη από τη Novitec Ferrari F8 Tributo, με τη γερμανική εταιρία να πιάνει τώρα στα χέρια της την F8 Spider για ένα αποτέλεσμα ανάλογο των προσδοκιών.
Αναφορικά με τις βελτιώσεις του κινητήρα, η Novitec προσφέρει δύο στάδια απόδοσης , χωρίς να επέμβει στα σωθικά του υπετροφοδοτούμενου ιταλικού V8 των 2,9 λίτρων. Στο κορυφαία η απόδοση του ανεβαίνει κατά 82 ίππους σε σχέση με τη στάνταρ μορφή του και φτάνει στους 802, ενώ ανάλογη είναι και η αύξηση της ροπής με τα “βασικά” 770 να αναβαθμίζονται στα 898 Nm.
Διαβάστε επίσης: Novitec Ferrari F8 Trinuto: Οι Γερμανοί τα θέλουν όλα… πιο πολύ (+video)
H Novitec αναφέρει ότι τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται πλέον σε 2,6 δευτερόλεπτα, τρία δέκατα ταχύτερα σε σχέση με την εργοστασιακή επίδοση, ενώ η τελική ξεπερνά τώρα τα 340 χλμ./ώρα.
Εκτός από τις αλλαγές στη χαρτογράφηση του κινητήρα η Novitec προχώρησε και στην αλλαγή του συστήματος εξαγωγής με δική της μονάδα. Η τελευταία φέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα που απελευθερώνουν τον υψίσυχνο βρυχηθμό του μοτέρ σε όλο του το μεγαλείο με το πάτημα ενός κουμπιού.
Η βελτίωση του κινητήρα δεν είναι η μόνη αλλαγή που πραγματοποίησε η Novitec. Όπως και με την coupe, έτσι και εδώ, ανθρακονημάτινα διακοσμητικά στοιχεία έχουν χρησιμοπιηθεί σε διάφορα σημεία του αμαξώματος, ενώ από το ίδιο υλικό είναι κατασκευασμένα και νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που κάνουν την εμφάνιση τους στον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα. Νέος τέλος επίσης carbon είναι και ο διαχύτης.
Διαβάστε επίσης – Ferrari: “Αγάπη μου συρρίκνωσα τη… Testa Rossa!” (+video)
Η εικόνα των βελτιώσεων συμπληρώνεται από τους carbon καθρέπτες της wide body έκδοσης N-Largo της F8 Tributo, το σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους για να αποφεύγει ο οδηγός τα ψηλά σαμαράκια, τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου (έως 22 ίντσες για τους πίσω τροχούς) και τις δεκάδες διαθέσιμες επιλογές για το “ντύσιμο” της καμπίνας.
Δείτε και ακούστε τη Novitec Ferrari F8 Spider σε δράση στα παρακάτω videos και πείτε μας πώς σας φαίνεται.