Όταν το Opel Astra G μεσουρανούσε στην χώρα μας!

Το Opel Astra G συμπληρώνει 25 χρόνια από την παρουσίασή του. Ας το θυμηθούμε και ας δούμε πόσο κόστιζε στο λανσάρισμά του. Το θυμόσαστε; Μήπως το είχατε;
μεταχειρισμένο

Πίσω στο 1991, η Opel αποφάσισε να δημιουργήσει τον αντικαταστάτη του επιτυχημένου Kadett, λανσάροντας το Opel Astra, ένα αυτοκίνητο που γνώρισε τεράστια αποδοχή από το κοινό. Σήμερα, έπειτα από έξι γενιές, έχουν πωληθεί περίπου 15 εκατ. αντίτυπα και η γερμανική φίρμα εξακολουθεί να καινοτομεί εξηλεκτρίζοντας την τελευταία γενιά, η οποία παρουσιάστηκε πρόσφατα και πατώντας εδώ μπορείτε να μάθετε τα πάντα.

H πρώτη γενιά του Opel Astra, γνωστή ως “F”, έμεινε στην παραγωγή από το 1991 έως το 1997 και σε αυτό το διάστημα πωλήθηκε σε περίπου 4,13 εκατομμύρια μονάδες. Περιττό να αναφέρουμε ότι αυτή η επίδοση καθιστά το συγκεκριμένο μοντέλο ως το απόλυτο “best seller” στην ιστορία της γερμανικής εταιρείας.

Ακολούθησε το Opel Astra G, το οποίο είναι και το τιμώμενο μοντέλο του άρθρου μας. Παρουσιάστηκε το 1998 και έμεινε μέχρι το 2004 στην παραγωγή, δίνοντας έμφαση στην ασφάλεια, ενώ το πιο χαρακτηριστικό του στοιχείο ήταν ότι κατά την ανάπτυξή του χρησιμοποιήθηκε ένα πρόγραμμα σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD). Ονομαζόταν ALIAS και αρχικά είχε αναπτυχθεί για ταινίες κινουμένων σχεδίων. Το λογισμικό επέτρεψε στην ομάδα να εργαστεί πάνω στο νέο μοντέλο σε ένα εικονικό, τρισδιάστατο περιβάλλον.

Αυτό είναι και το μοντέλο με το οποίο θα καταπιαστούμε σε αυτό το throwback. Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο είχε στην Ελλάδα το 2001. Πριν από 20 χρόνια λοιπόν και στο μεταίχμιο της μεγάλης νομισματικής αλλαγής από δραχμή σε ευρώ, το Opel Astra G ήταν διαθέσιμο στην χώρα μας ως τρίθυρο, τετράθυρο, πεντάθυρο και φυσικά station wagon. Το τρίθυρο μοντέλο ξεκινούσε από τα 5.145.000 δρχ. ή 15.099 ευρώ με το μοτέρ 1.4 λτ. το οποίο απέδιδε 90 ίππους. Στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Sport υπήρχαν ABS/Κλιματισμός, αερόσακος οδηγού/συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες και κεντρικό κλείδωμα. Από την άλλη, η αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση με τον 1.6 λτ. των 101 ίππων, κόστιζε 5.965.000 δρχ. ή 17.505 ευρώ.

Η τετράθυρη έκδοση Club με τον 1.4 λτ. των 90 ίππων κόστιζε 4.350.000 δρχ. ή 12.766 ευρώ και ο εξοπλισμός του περιελάμβανε αερόσακο οδηγού/συνοδηγού, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα και κεντρικό κλείδωμα. Το 5θυρο Opel Astra G στην ίδια έκδοση με το 4θυρο που προαναφέρθηκε είχε 4.565.000 δρχ. ή 13.396 ευρώ και είχε τα ίδια στοιχεία εξοπλισμού.

Τέλος, το station wagon μοντέλο ήταν και αυτό διαθέσιμο είτε με τον 1.4 λτ. των 90 ίππων είτε με τον 1.6 λτ. των 101 ίππων, στην εξοπλιστική έκδοση Elegance. Οι τιμές τους ήταν 5.520.000 δρχ. ή 16.199 ευρώ και 6.165.000 δρχ. ή 18.092 ευρώ.

Όσον αφορά τώρα στο… σήμερα, εδώ μπορείτε να διαβάσετε την δοκιμή του νέου Opel Astra.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η Opel και η ADAC ανακοίνωσαν αλλαγές για τη σεζόν 2026 για το 1ο στον κόσμο Κύπελλο rally ηλεκτρικών ενιαίου τύπου με την αρχή να...
Το ταχύτερο ηλεκτρικό Opel έρχεται με 281 ίππους με την γκάμα του SUV της γερμανικής εταιρείας να έχει παράλληλα εκδόσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη....
Ονομάζεται Opel Mokka GSE, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,9 δλ., και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα......
Το δεύτερο πιο δημοφιλές supermini στην Ελλάδα, μετά το Toyota Yaris! Δείτε την έκδοση που ξεχωρίζει για τη χαμηλή κατανάλωση......
Δύο δεκαετίες πριν, όταν η Porsche Cayenne "γνώριζε" εμπορική επιτυχία επί ελληνικού εδάφους. Πάμε να δούμε ποια ήταν η τιμή της στην χώρα μας!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα