Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) περνά στη νέα υβριδική εποχή του και αναμφίβολα ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές για τη νέα σεζόν αναμένεται να είναι το επίσης νέο Ford Puma Hybrid Rally1.
Διαβάστε επίσης – Ford: Έτσι λέει “αντίο” στα θολωμένα παρμπρίζ
Με αφορμή την επικείμενη πρεμιέρα της σεζόν με πρώτο και καλύτερο το Ράλι Μόντε Κάρλο, ο Tim Jackson, Επικεφαλής Μηχανικός Εξέλιξης του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, μας εξηγεί στο ολιγόλεπτο και πλήρως κατατοπιστικό βίντεο που ακολουθεί τη διάταξη αλλά και την τεχνολογία που κρύβεται πίσω από το υβριδικό μηχανικό σύνολο του νέου «όπλου» της Ford στο WRC.
Η σημαντικότερη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν είναι φυσικά η υβριδική μονάδα που φέρουν πλέον τα αγωνιστικά στο WRC, η οποία έρχεται να προσθέσει μια “ένεση ισχύος” 130 ίππων (100kW) και είναι ίδια για όλους τους κατασκευαστές.
Ως αποτέλεσμα της προσθήκης της υβριδικής μονάδας, η μέγιστη απόδοση της μονάδας κίνησης να μπορεί να φτάνει έως και τους 530 περίπου ίππους – κάτι που καθιστά το νέο Ford Puma Hybrid Rally1 εξαιρετικά συναρπαστικό στην οδήγηση με ιπποδυνάμεις που έρχονται απευθείας από τη χρυσή εποχή του Group B!
Διαβάστε επίσης: Το Ford Puma Hybrid Rally1 “καταστρέφει” την εκδήλωση της Ford (+video)
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο ίδιος EcoBoost που χρησιμοποιούσε το Fiesta WRC, ενώ το σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πλέον 5 σχέσεων, με πιο απλοποιημένη τεχνολογία για χαμηλότερο κόστος.
Στο υπόλοιπο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, όπως το νέο M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1, εξακολουθούν να είναι τετρακίνητα, χωρίς ωστόσο να διαθέτουν κεντρικό διαφορικό, κάτι που επίσης μειώνει το κόστος αλλά και την πολυπλοκότητα του συστήματος.
Δείτε αναλυτικά τον τρόπο λειτουργίας του νέου υβριδικού συστήματος που αναμένεται να προσθέσει τη δική του γοητεία στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα στο ακόλουθο video.