Μπορεί να μην το είδαμε ποτέ να περνά στην παραγωγή, αλλά το Citroen Karin ήταν το αυτοκίνητο που εντυπωσίασε τους πάντες όταν το παρουσίασαν οι Γάλλοι. Οι σχεδιαστές το χαρακτήρισαν ως ένα “βλέμμα” στο μέλλον, τόσο λόγω της εξωτερικής σχεδίασης, όσο mug bedrucken amazon workout spandex shorts telecomando came g117 498f fw ASU Jerseys lyngdorf mp 50 hdmi upgrade chia seeds benefits for women detská zdravotná obuv telecomando came g117 498f fw yeezy shoes for sale sac petite mendigote womens air jordans breuning ringe superfit galaxy boss autoradio cochecitos jane και της διάταξης του εσωτερικού.
Διαβάστε επίσης: Το Citroen που είχε κινητήρα Wankel (+video)
Η επίσημη παρουσίαση του Citroen Karin έλαβε χώρα χώρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το μακρινό 1980 τραβώντας όλα τα βλέμματα στο “περίπτερο” της γαλλικής εταιρείας. Το concept car σχεδιάστηκε από τον Trevor Fiore, επικεφαλής του τότε τμήματος σχεδίασης της εταιρείας, το μήκος άγγιζε τα 3.700 χλστ., το πλάτος τα 1.900 χλστ. και το ύψος τα μόλις 1.075 χλστ.
Η εξωτερική σχεδίαση μπορεί να ήταν άκρως φουτουριστική, αλλά υπήρχαν και στοιχεία που παρέπεμπαν στο παρελθόν της εταιρείας. Για παράδειγμα, τα εμπρός φωτιστικά σώματα αντλούσαν έμπνευση από το Citroen SM και οι καλυμμένοι πίσω τροχοί ήταν ένα στοιχείο που συναντούσαμε και σε άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως το Citroen GS. To πιο ιδιαίτερο στοιχείο ήταν ασφαλώς η σχεδίαση τύπου πυραμίδας, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που κατέληγαν σε μία υπερβολικά μικρή οροφή αμαξώματος. Η Citroen αναφέρει πως είχε το μέγεθος μόλις μίας κόλλας Α3.
Παρόμοιας αισθητικής ήταν και το εσωτερικό, με τριπλή διάταξη των καθισμάτων, όπως ακριβώς συνέβη αργότερα στην McLaren F1. Πέρα από τη θέση των καθισμάτων, όμως, ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και το τιμόνι, με την φαρδιά κολόνα και τα αμέτρητα κουμπιά γύρω του. Όσο για τα μηχανικά μέρη, η γαλλική εταιρεία δεν είχε γνωστοποιήσει κάτι, με το Citroen Karin να αποτελεί ουσιαστικά ένα στατικό μοντέλο.
Σήμερα το ένα και μοναδικό αντίτυπο μπορεί να το συναντήσει κανείς στον μουσειακό χώρο της εταιρείας, ο οποίος ονομάζεται “Conservatoire Citroen” και βρίσκεται στο Παρίσι. Το video που ακολουθεί προέρχεται από το μουσείο και στο 0:20 θα δείτε το σπάνιο πρωτότυπο.