Το “βασανιστήριο” της Bugatti Centodieci στους -20 βαθμούς (+video)

Ακόμα και τα παράθυρα πρέπει να ανοίγουν σωστά σε συνθήκες απόλυτου ψύχους. Δείτε την Bugatti Centodieci στον κλιματικό θάλαμο των -20 βαθμών Κελσίου...
Bugatti Centodieci

Πριν ένα αυτοκίνητο βγει στην παραγωγή, η εταιρεία πρέπει να είναι σίγουρη ότι μπορεί να ανταπεξέλθει σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες κι να συναντήσει. Έτσι, ακόμα και ένα αυτοκίνητο που θεωρητικά δεν θα “ταλαιπωρηθεί” στη διάρκεια της ζωής του, πρέπει να αποδείξει ότι παραμένει 100% λειτουργικό ακόμα και στην ακραία θερμοκρασία των -20 βαθμών Κελσίου.

Διαβάστε επίσης: Ασύλληπτο το κόστος συντήρησης μίας Bugatti Chiron Pur Sport σε βάθος τετραετίας

Πρόσφατα είχαμε δει την Bugatti Centodieci να δοκιμάζεται στην αεροδυναμική σήραγγα, τώρα θα την δούμε σε έναν ειδικό θάλαμο της εταιρείας. Στον παρελθόν, οι μηχανικοί της εταιρείας είχαν ελέγξει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στους 50 βαθμούς Κελσίου. Τώρα έφτασε η ώρα για ένα ακόμα “βασανιστήριο” στον κλιματικό θάλαμο, όπως ονομάζεται. Εκεί το αυτοκίνητο μένει για όση ώρα χρειαστεί, μέχρι το κάθε εξάρτημα να φτάσει στους -20 βαθμούς. Στη συνέχεια, οι μηχανικοί πραγματοποιούν εξονυχιστικό έλεγχο σε κάθε επιμέρους εξάρτημα, ώστε να είναι σίγουροι ότι λειτουργεί σωστά.

“Όπως κάθε άλλη Bugatti, η Centodieci πρέπει να αποδίδει άψογα σε όλες τις θερμοκρασίες, είτε είναι 50 βαθμούς Κελσίου είτε μείον 20 βαθμούς Κελσίου. Αυτό το οφείλουμε στη δέσμευσή μας για την ποιότητα”, λέει ο Carl Heilenkötter, Τεχνικός Διευθυντής Έργων της Bugatti. “Με τον κλιματικό θάλαμο, μπορούμε να επαναλάβουμε όλα τα είδη διαφορετικών δοκιμών και να συγκρίνουμε με ακρίβεια τα αποτελέσματα ξανά και ξανά” προσθέτει.

Ένα παράδειγμα που γνωστοποιεί η γαλλική εταιρεία είναι αυτό της ισχύος του μοτέρ των παραθύρων. Τα τζάμια πρέπει να κινούνται εύκολα ανεξαρτήτως των συνθηκών που επικρατούν. Άλλη τριβή υπάρχει σε επιφάνειες στους 50 βαθμούς και άλλη στους -20, έτσι οι μηχανικοί τα ανοιγοκλείνουν εκατοντάδες φορές, μέχρι να είναι σίγουροι ότι λειτουργούν άψογα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες, διαφορετικά προχωρούν σε αλλαγές.

Πριν δείτε το σχετικό video, υπενθυμίζουμε ότι το hypercar των 8+ εκατ. ευρώ εφοδιάζεται με έναν 8λιτρο κινητήρα W16 (4 τούρμπο), ο οποίος αποδίδει 1.600 ίππους. Οι επιδόσεις είναι απλά συγκλονιστικές, καθώς η Centodieci επιταχύνει στα 0-100 σε 2,4″, στα 0-200 σε 6,1″ και στα 0-300 σε 13,1”. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Για τα 50 χρόνια του Polo, η VW δημιούργησε ένα drift video, γυρισμένο στη Νότια Αφρική – εκεί όπου χτυπά κατασκευαστικά η "καρδιά" του μικρού...
Ώρα για μία "πτήση" στα σύννεφα της Πίνδου! Ας γνωρίσουμε το Πέρασμα του Μπάρου μέσα από ένα εντυπωσιακό video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα

Mercedes CLA τιμές στην Ελλάδα 2025

Νέα Mercedes CLA: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (+τιμές)

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν