Rolls-Royce: Με βιώσιμο καύσιμο ο UltraFan κινητήρας των 87.000 ίππων

Μετά και τις δοκιμές ρεκόρ του νέου της κιβωτίου για κινητήρες τζετ, η Rolls-Royce Holdings αναμένεται να το δοκιμάσει στο νέο πανίσχυρο κινητήρα UltraFan χρησιμοποιώντας 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο.
Κινητήρας τζετ Rolls-Royce 2022

Μετά και τις δοκιμές ρεκόρ του νέου της κιβωτίου για κινητήρες τζετ, η Rolls-Royce Holdings αναμένεται να το δοκιμάσει στο νέο πανίσχυρο κινητήρα UltraFan χρησιμοποιώντας 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο.

Διαβάστε επίσης: Nissan e-Power: Ηλεκτρική κίνηση χωρίς πρίζα. Πότε έρχεται

UltraFan ονομάζεται η νέα γενιά κινητήρων τζετ που ετοιμάζει η βρετανική εταιρεία Rolls-Royce, η οποία μέχρι και τις αρχές του 1970 αποτελούσε μία οντότητα η οποία περιλάμβανε και τη γνωστή ομώνυμη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε οι Βρετανοί ολοκλήρωσαν τις δοκιμές του νέου καινοτομικού κιβωτίου PGB που θα φέρει ο πανίσχυρος κινητήρας, το οποίο μετρήθηκε σε επίπεδα ρεκόρ αναφορικά με τη δύναμη που μπορεί να διαχειριστεί. Η διαχειρίσιμη ισχύς μετρήθηκε στους 87.000 ίππους ή 64 megawatts, με το νέο κιβώτιο να τοποθετείται και να αποτελεί μέρος του νέας γενιάς τζετ κινητήρα και να προσφέρει συνδυαστικά μείωση της κατανάλωσης έως και 25% σε σχέση με τους σημερινούς turbofan της Rolls-Royce.

Το νέο κιβώτιο θα τοποθετηθεί στον πειραματικό UF001 κινητήρα και σύμφωνα με τους Βρετανούς οι πρώτες δοκιμές θα πραγματοποιηθούν με 100% βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο (100% Sustainable Aviation Fuel). Το καύσιμο αυτού του τύπου συνεισφέρει από την δική του πλευρά στην περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2, σε σχέση με τα συμβατικό καύσιμο της κατηγορίας του και προέρχεται από ανακύκλωση ελαίων και πλαστικών.

Διαβάστε επίσης: Η Ford φροντίζει τα κατοικίδια στα αυτοκίνητα με νέα λειτουργία 

Η Rolls-Royce που έχει ρίξει το βάρος της εξέλιξης των κινητήρων της και σε εναλλακτικά συστήματα που χρησιμοποιούν για την τροφοδοσία τους ηλεκτρική ενέργεια ή υδρογόνο, πιστεύει ότι οι γνωστοί τζετ κινητήρες θα συνεχίσουν να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις εμπορικές πτήσεις και τα επόμενα χρόνια.

Παρά τη στροφή σε πιο περιβαλλοντικά φιλικά συστήματα κίνησης οι Βρετανοί δεν βλέπουν τον κινητήρα τζετ να αντικαθίσταται κάποια στιγμή σύντομα και αυτός είναι και ο λόγος που εξελίσσουν τη νέα και σαφώς πιο οικονομική γενιά turbofan, συμβατή μεγαλύτερου αλλά και μικρότερου μεγέθους αεροσκάφη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
30.000 διαδοχικές εικόνες σε κάθε δευτερόλεπτο. Πάμε να δούμε τι συμβαίνει στο εσωτερικό του κινητήρα με τη βοήθεια ενός super slow-motion video!...
«Η Rolls-Royce Phantom κλείνει 100 χρόνια και παραμένει το απόλυτο σύμβολο μουσικής, πολυτέλειας και προσωπικής έκφρασης από το Hollywood ως τη hip-hop.»...
Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να... περιμένει! Ένας από τους πιο εμβληματικούς V12 κινητήρες του πλανήτη θα συνεχίσει για πολλά χρόνια ακόμη να... ενοχλεί! Η εταιρεία που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ