Τα “βασανιστήρια” ενός supercar για τη σωστή ρύθμιση των αερόσακων (+video)

Σωστό "καλιμπράρισμα" αερόσακων πρέπει να γίνεται σε κάθε αυτοκίνητο παραγωγής, ώστε να μην ανοίγουν σε κάθε μικροσύγκρουση. Δείτε τις επίπονες δοκιμές...
ρύθμιση αερόσακων

Είτε πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης, είτε για ένα εξωτικό supercar, το μόνο σίγουρο είναι πως πρέπει να επιβεβαιωθεί ότι οι αερόσακοι λειτουργούν σωστά. Ασφαλώς, κάτι τέτοιο σημαίνει πως δεν πρέπει να ανοίγουν με το παραμικρό, αλλά μόνο σε βίαιες συγκρούσεις. Πάμε να δούμε πως γίνεται αυτός ο έλεγχος για την ρύθμιση των αερόσακων στην πράξη, με το “πειραματόζωο” να είναι ένα πρωτότυπο Gordon Murray T.50.

Διαβάστε επίσης: Crash test σε supercar 1.941 ίππων και 1,7 εκ. ευρώ! (+video)

Τα “βασανιστήρια” που θα δούμε πραγματοποιήθηκαν στο “Automotive Testing Papenburg”, εγκαταστάσεις δοκιμών της εταιρείας στη βορειοδυτική Γερμανία. Εκεί, το πρωτότυπο μοντέλο υποβλήθηκε σε μια σειρά από ακραία σενάρια οδήγησης ώστε να διασφαλιστεί ότι οι αισθητήρες των αερόσακων έχουν “καλιμπραριστεί” σωστά και δεν θα ανοίξουν με την παραμικρή σύγκρουση.

Το πρωτότυπο Gordon Murray T.50 κλήθηκε να κάνει άλματα με μεγάλη ταχύτητα, να συγκρουστεί με “βράχο” 80 κιλών, να χτυπήσει με την ζάντα σε πεζοδρόμιο, να περάσει από υπερβολικά κακοτράχαλους δρόμους και… όπως θα δείτε, οι αερόσακοι παρέμειναν ανενεργοί.

Πριν δείτε το εντυπωσιακό video που προβλήθηκε στο επίσημο κανάλι της εταιρείας, αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι το Gordon Murray T.50 έχει κερδίσει τον τον τίτλο του ελαφρύτερου supercar στον κόσμο. Ζυγίζει μόλις 986 κιλά και τροφοδοτείται από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ χωρητικότητας 3.994 κ.εκ. που αποδίδει 663 ίππους και 467 Nm ροπής. Αναλυτικότερα μπορείτε να το γνωρίσετε στο σχετικό μας κείμενο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, όταν παρουσιάστηκε, η Lamborghini Diablo καταφέρνει και κολάζει ακόμη και σήμερα 33 χρόνια μετά....
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Δοκιμάζουμε το best seller της Volkswagen στην κορυφαία του έκδοση 1.5 TSI R-Line με 150 ίππους. Πάμε να δούμε πως είναι στην πράξη, πόσο κοστίζει...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής