Το συντηρείς ή το αφήνεις μέχρι να… σκορπίσει;

Οι καιροί είναι δύσκολοι και η συντήρηση του αυτοκινήτου μας μόνο... προβλεπόμενη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Υπάρχουν όμως και όρια...

Η ακρίβεια καλπάζει και προφανώς όλους μας έχει επηρεάσει. Το αυτοκίνητο δεν είναι εξαίρεση προφανώς και σίγουρα η συντήρησή του είναι από τα πράγματα εκείνα που πολλοί επιλέγουν να κάνουν πιο αραιά, πιο οικονομικά ή και… καθόλου.

Διαβάστε επίσης: Οι φθηνές επισκευές δεν είναι ασφαλείς

Βλέπετε, η χρήση του αυτοκινήτου έχει ακριβύνει πολύ, καθώς τα ανταλλακτικά έχουν πάρει την ανιούσα, ενώ το ίδιο ισχύει και για την εργασία συντήρησης. Αυτό είναι ένας καλός λόγος να ψάξουμε για πιο φθηνές λύσεις και να κάνουμε επιλογές που δεν έχουν τόσο ηχηρό αντίκτυπο στο πορτοφόλι μας.

Αυτό είναι θεμιτό και κατανοητό. Όμως μέχρι ένα όριο, καθώς όπως βλέπω τελευταία στο δρόμο, κυκλοφορούν πολλά αυτοκίνητα τα οποία δεν είναι σωστά συντηρημένα, με αποτέλεσμα να είναι επικίνδυνα τόσο για τον οδηγό και τους επιβάτες του, όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο Fiat Grande Punto της φωτογραφίας, το οποίο έτυχε να βρω πριν από λίγες ημέρες στο διάβα μου, εμφανισιακά είναι χάλια. Και το χάλια δεν πάει στην αισθητική του, αλλά στο γεγονός πως δεν είναι ασφαλές. Κρύσταλλο φώτων σπασμένο εμπρός και γενικά στραβά φωτιστικά σώματα (τα οποία σίγουρα δεν φωτίζουν σωστά, θαμπώνοντας τους άλλους και μην παρέχοντας σωστή ορατότητα στον οδηγό), καπό σχεδόν ανοικτό, το οποίο σε ταχύτητα αυτοκινητοδρόμου μπορεί να… ανοίξει (καθώς δημιουργεί αεραγωγό με τέτοιο άνοιγμα) και ελαστικά… από τα χειρότερα που έχω δει (πέλμα χάλια, έτος παραγωγής 2014). Αν χρειαστεί ισχυρό φρενάρισμα τότε… δύσκολα τα πράγματα.

Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες της εποχής, όμως σε κάποια πράγματα δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία. Και ένα από αυτά είναι η ασφάλειά μας στο αυτοκίνητο. Δεν το αφήνουμε να σκορπίσει… Κάνουμε τα απαραίτητα. Για εμάς και για την οικογένειά μας πρώτα από όλα!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η θερμοκρασία μειώνεται! Έχετε προετοιμαστεί σωστά για τον χειμώνα; Η Volkswagen μας δίνει πέντε χρήσιμες συμβουλές συντήρηση αλλά και οδήγησης!...
Ένα εξάρτημα που υπάρχει σε όλα τα αυτοκίνητα. Αυτός ο δακτύλιος είναι πολύ χρήσιμος, ας δούμε που βρίσκεται και ποιος είναι ο ρόλος του!...
Το συναντάμε δίπλα από τον επιλογέα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ώρα να γνωρίσουμε το Shift Lock!...
Πόσα λεπτά πρέπει να περιμένουμε μέχρι ο κινητήρας να είναι σε θέση να λειτουργήσει ακόμα και στα όριά του; Ένα "πείραμά" μας δίνει την απάντηση......
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
Κρύβονται πίσω από τον προφυλακτήρα και υπάρχουν εκεί για πολύ συγκεκριμένο λόγο! Δείτε τους άγνωστους αεραγωγούς των αυτοκινήτων......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται