Στη διεύρυνση της SUV γκάμας της προχωρά η γαλλική εταιρεία λανσάροντας το νέο Peugeot 408 με coupe στοιχεία. Πρόκειται για ένα μοντέλο με fastback αμάξωμα που τοποθετείται στην κορυφή του segment C, διατίθεται με έναν κινητήρα βενζίνης και δύο Plug-In υβριδικές εκδόσεις, ενώ είναι θέμα χρόνου να δούμε και την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot 308 1.2 PureTech 130 PS (+TractioN Video)
Βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα, με το μήκος να φτάνει τα 4.687 χλστ., το πλάτος τα 1.848 και το ύψος τα 1.478 χλστ. Βασικότερο σχεδιαστικό στοιχείο είναι η κλίση του πίσω μέρους που δημιουργεί μία fastback αισθητική, ενώ δεν απουσιάζουν και τα γνώριμα στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της γαλλικής εταιρείας, όπως οι LED “όνυχες” στο εμπρός τμήμα και οι έντονες ακμές στο πλάι. Το νέο Peugeot 408 προσφέρεται σε έξι διαφορετικούς χρωματισμούς.
Περνώντας στο εσωτερικό, το κλίμα είναι γνώριμο, με το Peugeot i-cockpit να δίνει και πάλι το παρόν. Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται μία οθόνη 10 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, στο κέντρο υπάρχει άλλη μία οθόνη αφής 10 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment, ενώ δεν απουσιάζουν και τα πλήρως διαμορφώσιμα πλήκτρα αφής (i-toggles) ακριβώς από κάτω. Τα τελευταία τα είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Peugeot 308. Όσον αφορά στους χώρους αποσκευών, η Peugeot ανακοινώνει συνολική χωρητικότητα 536 λίτρων, τιμή η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1.611 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Τα Plug-In υβριδικά σύνολα του νέου Peugeot 408 είναι δύο. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν PureTech κινητήρα 150 ίππων, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 180 ίππους, ενώ στην δεύτερη ο θερμικός κινητήρας έχει ισχύ 180 ίππων και η συνδυαστική αυξάνεται στους 225. Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν με 8 σχέσεις. Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις έχει χωρητικότητα 12.4kWh, με την πλήρη φόρτιση σε wallbox 7,4 kW να έρχεται σε 1 ώρα και 55 λεπτά.
Το μοντέλο διατίθεται επίσης και με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσεως. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech ισχύος 130 ίππων, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών EURO 6.4, και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο EAT8 των 8 σχέσεων με σύστημα Start & Stop.
Το νέο Peugeot 408 θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2023 και για την ευρωπαϊκή αγορά θα κατασκευάζεται στη Mulhouse της Γαλλίας.