Όλο και μεγαλύτερο μερίδιο στη γκάμα κάθε εταιρείας κατέχουν πλέον τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα και η Peugeot ασφαλώς δεν αποτελεί εξαίρεση. Πάμε να δούμε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την συναρμολόγηση των εν λόγω αυτοκινήτων που μοιράζεται μαζί μας η γαλλική εταιρεία.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Peugeot e-208 136 PS
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως αυτή τη στιγμή, το 70% των αυτοκινήτων που βγαίνουν από τα εργοστάσια της εταιρείας είναι εξηλεκτρισμένα (πλήρως ηλεκτρικά ή υβριδικά). Στην δε Ευρώπη, ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που ταξινομούνται είναι ηλεκτρικά/υβριδικά. Μάλιστα, από το 2025 και μετά, κάθε μοντέλο της εταιρείας θα έχει την δική του αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Πάμε τώρα στις μπαταρίες, με την Peugeot να εκτιμά ότι ότι θα συναρμολογεί έως και 10.000 μπαταρίες το μήνα για την γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι το 2023 και έως και 7.000 μπαταρίες μηνιαίως για την προηγμένη σειρά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της.
Για την συναρμολόγηση απαιτούνται περίπου 60 λεπτά ώστε το έμπειρο προσωπικό να εγκαταστήσει τις μονάδες χωρητικότητας 50 kWh, ενώ για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα με χωρητικότητα μπαταρίας 75 kWh απαιτούνται 90 λεπτά. Κάθε μπαταρία υποβάλλεται σε μια σειρά κρίσιμων δοκιμών ώστε να ενσωματώνεται με ασφάλεια η πολιτική εγγύησης 8 ετών/160.000 χιλιομέτρων για το 70% της χωρητικότητας φόρτισής της.
Ο έλεγχος της κάθε μπαταρίας διαρκεί 15 λεπτά, είναι υποχρεωτικός και αποτελείται από τα εξής τρία βήματα:
-Η πρώτη δοκιμή προσομοιώνει τη λειτουργία της μπαταρίας σε ένα όχημα.
-Ακολουθεί μια δοκιμή η οποία διεγείρει την μπαταρία για την μέγιστη απόδοσή της.
-Η τελευταία δοκιμή είναι μια δοκιμή σφράγισης. Η μπαταρία συμπιέζεται με αέριο για έλεγχο διαρροών παρακολουθώντας την απώλεια πίεσης.