Το σχέδιο εξηλεκτρισμού της Peugeot θα εξασφαλίσει στη γαλλική εταιρεία την πληρέστερη «ηλεκτρική προσφορά» στην Ευρώπη, με πολλά νέα μοντέλα και τεχνολογίες. Από ηλεκτρικά ποδήλατα μέχρι επαγγελματικά οχήματα, ηλεκτρικά scooters, και επιβατικά αυτοκίνητα, η Peugeot θέλει να καλύψει όλες τις ανάγκες ηλεκτρικής μετακίνησης, κάνοντας ένα ακόμη βήμα προς τον στόχο της επίτευξης μηδενικών ρύπων με 100% πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2030.
Διαβάστε επίσης: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon από Ευρωπαίο κατασκευαστή
Η εισαγωγή νέων υβριδικών κινητήρων από τις αρχές του 2023, αρχικά στα 3008 και 5008, θα διευρύνει την τεχνολογική προσφορά, εμπλουτίζοντας με νέες λύσεις μπαταριών στο e-208 και e-308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, καθώς και plug-in υβριδικά μοντέλα, με κίνηση στους δύο και τους 4τροχούς.
Νέα υβριδική τεχνολογία για τα Peugeot 3008 και 5008
Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα του ομίλου Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων, δίνοντας και πάλι έμφαση στην επιθυμία της να προσφέρει πρόσβαση στην ηλεκτροκίνηση, σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Διαβάστε επίσης: Οι αριθμοί πίσω από την συναρμολόγηση των ηλεκτρικών
Η νέα αυτή γενιά κινητήριων συνόλων υβριδικής τεχνολογίας θα εφοδιάζει αρχικά τα SUV μοντέλα 3008 και 5008, και στη συνέχεια θα περάσει και σε άλλα μοντέλα των Γάλλων.
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης περιλαμβάνει τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech των 136 ίππων, που συνδυάζεται με ένα νέο ρομποτικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε μία μπαταρία 48V η οποία φορτίζεται κατά την οδήγηση, η συγκεκριμένη τεχνολογία εξασφαλίζει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές καθώς και κατά 15% μείωση της κατανάλωσης. Δίνει επίσης και τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί με μηδενικές εκπομπές σε απόσταση μέχρι 1 χλμ. και με χαμηλή ταχύτητα, καλύπτοντας σύντομες αστικές διαδρομές.
Διεύρυνση της γκάμας των 100% ηλεκτροκίνητων μοντέλων
Η γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Peugeot θα εμπλουτιστεί με την άφιξη των νέων e-308 και e-308SW. Η Peugeot θα είναι ένας από τους πρώτους Ευρωπαίους κατασκευαστές που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτροκίνητο station wagon και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των πελατών της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Τα νέα ηλεκτρικά e-308 και e-308 SW θα εφοδιάζονται με ένα νέο ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 156 ίππων, κατανάλωση κατά WLTP 12,7 kWh/100χλμ., αλλά και αυτονομία μεγαλύτερη των 400 χλμ. Αυτή η επίδοση κατέστη δυνατή χάρη στην ιδιαίτερη εξέλιξη και πρόοδο στον κινητήρα και την μπαταρία, καθώς και την αεροδυναμική, την ελαχιστοποίηση του βάρους με τη νέα πλατφόρμα EMP2, αλλά και με τον περιορισμό των απωλειών λόγω τριβής.
Επίσης για το segment C, η Peugeot επιβεβαίωσε το λανσάρισμα ενός e-408 που συμπληρώνει τις υπάρχουσες υβριδικές εκδόσεις του συγκεκριμένου δυναμικού και καινοτόμου, fastback μοντέλου. Το e-408 έρχεται να πλαισιώσει την γκάμα των 100% ηλεκτρικών μοντέλων των Γάλλων.
Το Peugeot e-208 με καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία
Το e-208 είναι ο ηγέτης στην 100% ηλεκτρική γκάμα της Peugeot, και θα αναβαθμιστεί το 2023, κυρίως στον τομέα του του κινητήρα, υιοθετώντας εκείνον που παρουσιάστηκε στο e-308. Η μέγιστη ισχύς θα αυξηθεί κατά 15% και από 136 ίππους θα φτάσει στους 156.
Βελτιωμένη θα είναι επίσης και η οικονομία, με τιμή κατανάλωσης στις 12 kWh/100χλμ, εξασφαλίζοντας έτσι στο e-208 αύξηση κατά 10,5% της αυτονομίας του και συνολική αυτονομία 400 χλμ. Tο e-208 έχει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης από σταθμό ισχύος 100 kW, με τη διαδικασία από 20 έως 80% της χωρητικότητας να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 25 λεπτά, όπως ήδη συμβαίνει σήμερα. Το Peugeot e-208 έχει ήδη πουλήσει σχεδόν 110.000 μονάδες από την κυκλοφορία του το 2019.
Η plug-in υβριδική τεχνολογία στον πυρήνα της γκάμας
Με στόχο να προσφέρει μια λύση ηλεκτρικής κινητικότητας που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε χρήσης, η Peugeot έχει εξελίξει μια ολοκληρωμένη γκάμα plug-in υβριδικών μοντέλων.
Οι plug-in υβριδικοί κινητήρες των 308 και 308 SW προσφέρονται με δύο τιμές ισχύος, 180 ή 225 ίππους, και εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 60 χλμ. με επιλογή 100% ηλεκτροκίνησης. Οι συγκεκριμένοι κινητήρες θα τοποθετούνται επίσης και στο νέο 408, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό, στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού.
Από την πλευρά του, το Peugeot 3008 προσφέρει επαναφορτιζόμενους υβριδικούς κινητήρες 225 ή 300 ίππων με τετρακίνηση και δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας έως 59 χλμ. Τέλος, το 508 διατίθεται σε εκδόσεις σεντάν και SW, με plug-in υβριδικό κινητήρα 225 ίππων ή με σπορ κινητήρα 360ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς, στις εκδόσεις Peugeot Sport Engineered.
Νέο e-Expert Hydrogen με κυψέλες καυσίμου
Εφοδιασμένο με τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το νέο e-Expert Hydrogen, είναι η προσφορά της Γάλων στον επαγγελματία και τις τοπικές αρχές που αναζητούν τις πλέον καινοτόμες λύσεις μετακίνησης μηδενικών ρύπων. Το κύριο πλεονέκτημα του αμιγώς ηλεκτρικού e-Expert Hydrogen έγκειται στον εξαιρετικά μικρό χρόνο γεμίσματος της δεξαμενής υδρογόνου του, που δεν υπερβαίνει τα 3 λεπτά. Με αυτονομία 400 χλμ., ισχύ 136 ίππων και ροπή 260 Nm, το επαγγελματικό των Γάλλων μπορεί να μεταφέρει έως και 1.000 κιλά ωφέλιμου φορτίου με ωφέλιμο όγκο φόρτωσης στα 6, 1 κ.μ.