Η νέα Mercedes-AMG GT2 έρχεται για να διευρύνει το της προτάσεις των Γερμανών προς τους ιδιώτες αγωνιζόμενους και θα προστεθεί δίπλα στις αγωνιστικές GT3 και GT4, ενώ θα είναι διαθέσιμη από την ερχόμενη σεζόν.
Διαβάστε επίσης: Αυτό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κεραμικά δισκόφρενα
Στα δώδεκα χρόνια του προγράμματος που “τρέχει” η γερμανική εταιρεία, η GT2 είναι το ισχυρότερο μοντέλο που έχει προσφέρει για ιδιώτες με τον 4λιτρο V8 κινητήρα με τους δύο υπερσυμπιεστές να αποδίδει 707 ίππους.
Το σειριακό κιβώτιο των έξι σχέσεων βρίσκεται στον πίσω άξονα, για καλύτερη κατανομή βάρους και η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ενώ αποτελείται από διπλά ψαλίδια, τόσο για τον εμπρός όσο και για τον πίσω άξονα. Πολυρυθμιζόμενη είναι και η χαρακτηριστική πίσω αεροτομή που εξέλιξαν οι Γερμανοί για το νέο τους αγωνιστικό μοντέλο, ενώ οι ζάντες είναι σφυρήλατες με διάμετρο στις 18 ίντσες και φέρουν ελαστικά πλάτους 325 χιλιοστών εμπρός αλλά και πίσω.
Στον τομέα της πέδησης η Mercedes-AMG GT2 φέρει δίσκους δίσκους διαμέτρου 295 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με δαγκάνες έξι εμβόλων, με τους πίσω δίσκους να φτάνουν στα 355 χλστ. διαμέτρου και τις δαγκάνες τους να φέρουν τέσσερα πιστόνια. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και αγωνιστικό πολυρυθμιζόμενο ABS αλλά και traction control.
Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG S 63 E Performance με 802 και 1.430 Nm ροπής! (+video)
Η εξέλιξη της Mercedes-AMG GT2 των 1.400 κιλών δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες ώστε να παραδοθούν στους πελάτες των Γερμανών πλήρως έτοιμες για την ερχόμενη αγωνιστική σεζόν.
Στο εσωτερικό το σύστημα DDU (Digital Display Unit) που παρουσιάζει πληροφορίες στον οδηγό είναι πλήρως ψηφιακό και μπορεί να προσαρμόσει τις ενδείξεις του σύμφωνα με τις εκάστοτε απαιτήσεις. Παράλληλα, μια καινοτομία στο νέο αγωνιστικό των Γερμανών είναι το νέο τιμόνι, το οποίο και σχεδίασαν μαζί με την Cube Controls, η οποία εξειδικεύεται σε αγώνες simulator.
“H Mercedes-AMG GT2 ενσωματώνει όλη την εμπειρία των προηγούμενων ετών στις αγωνιστικές μας δραστηριότητες για τους πελάτες μας. Δίπλα στης αποδεδειγμένης αξίας τεχνολογίες των GT3 και GT4 προσθέσαμε και εντελώς νέες ειδικά εξελιγμένες για την GT2. Το αποτέλεσμα είναι το ισχυρότερο αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχουμε φτιάξει μέχρι σήμερα.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Stefan Wendl, επικεφαλής του αγωνιστικού προγράμματος για ιδιώτες της Mercedes-AMG.