Αυτή είναι η πιο αξιόπιστη μάρκα στη Μ. Βρετανία

Τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας της J.D. Power για την πιο αξιόπιστη μάρκα αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, φέρνουν στην κορυφή για το 2019, την Peugeot





Η Peugeot βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού στο Ηνωμένο Βασίλειο, όσον αφορά στην πιο αξιόπιστη εταιρεία μαζικής παραγωγής. Αυτό δείχνει η ετήσια έρευνα “JD Power 2019 UK Vehicle Dependability Survey”, που διενεργήθηκε για ακόμη μια φορά από την J.D. Power, εταιρεία διεθνώς καταξιωμένη στις έρευνες ικανοποίησης πελατών. Κάθε χρόνο, αντικείμενο της έρευνας είναι η αναζήτηση προβλημάτων ή γεγονότων που συνέβησαν στα αυτοκίνητα, καταδεικνύοντας το βαθμό αξιοπιστίας σε διάφορους τομείς.

Στην έρευνα του 2019 συμμετείχαν περισσότεροι από 11.000 ιδιοκτήτες οχημάτων, οι οποίοι κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα αυτοκίνητά τους σε 177 σημεία από 8 διαφορετικούς τομείς. Οι τομείς αυτοί εκτείνονται από τον κινητήρα έως τη συνδεσιμότητα και από την ποιότητα του εσωτερικού έως τη μετάδοση. Η συγκεκριμένη έρευνα της J.D. Power περιλαμβάνει οχήματα από όλες τις κατηγορίες της αγοράς, έχοντας μεγάλη βαρύτητα για τις εταιρείες. Η τελική βαθμολογία προκύπτει από την αναλογία αριθμού προβλημάτων ανά 100 οχήματα της κάθε εταιρείας. Προφανώς, η μάρκα με τα λιγότερα προβλήματα… κερδίζει!

Ποια βρέθηκε στην κορυφή; Πιο αξιόπιστα αναδείχθηκαν τα αυτοκίνητα της Peugeot, στα οποία διαπιστώθηκαν 77 προβλήματα/100 οχήματα. Επιπλέον, όπως μας ενημέρωσε η Peugeot, το Peugeot 208 κατέκτησε το βραβείο «του πιο αξιόπιστου μικρού αυτοκινήτου» στην κατηγορία του.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Skoda (80 προβλήματα/100 οχήματα), ενώ στο άτυπο βάθρο ανέβηκε και η Hyundai (90 προβλήματα/100 οχήματα). Ακολουθούν οι Nissan και Suzuki, με 94 προβλήματα/100 οχήματα έκαστη, ενώ την άτυπη εξάδα διαμορφώνει η Vauxhall (95 προβλήματα/100 οχήματα). Σημειώνεται, πως ο μέσος όρος για όλες τις εταιρείες, ήταν 119 προβλήματα/100 οχήματα.

Ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα που προκύπτει από την έρευνα, είναι πως τυχόν προβλήματα στον κινητήρα έχουν την πιο αρνητική επίδραση στην τελική βαθμολογία. Ειδικά οι ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων, έχουν 12% μικρότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά όχημα της ίδιας μάρκας, εφόσον αντιμετωπίσουν πρόβλημα στον κινητήρα. Από την άλλη, παρόλο που παρατηρήθηκαν αρκετά προβλήματα σε υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα, το αγοραστικό κοινό είναι περισσότερο ανεκτικό. Έτσι, στα αυτοκίνητα νέων τεχνολογιών το ποσοστό ατόμων που θα αγόραζαν ξανά όχημα της ίδιας μάρκας, είναι αυξημένο.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr