Αυτοκίνητα που έχουν διανύσει ένα εκατ. χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή κινητήρα δεν συναντάμε κάθε μέρα. Η περίπτωση, όμως, του συγκεκριμένου Honda CRX είναι ακόμα πιο ιδιαίτερη αφού από το 1991 που βγήκε από το εργοστάσιο έχει καταφέρει να “γράψει” 1,6 εκατ. χλμ. χωρίς να γίνει αντικατάσταση του κινητήρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων.
Διαβάστε επίσης: Ένας Έλληνας, μία Mercedes και το ρεκόρ των 4,6 εκατ. χιλιομέτρων!
Ο πρώην κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου είχε επισκεφθεί πριν από περίπου έξι χρόνια μία αντιπροσωπεία για εργασίες συντήρησης, όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό post που παραθέτουμε στο τέλος του κειμένου. Πλέον το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ρόλο εκθεσιακού μοντέλου στη συγκεκριμένη εταιρεία. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης της “Tampa Honda” δεν υπάρχουν σχέδια για μεταπώλησή του.
Το Honda CRX του 1991, πέρα από κινητήρα και σασμάν, φέρει το αρχικό εσωτερικό του. Η μόνη “επέμβαση” που έχει γίνει ήταν το βάψιμο του αμαξώματος από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 106 ίππους και 132 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και, όπως αποδείχθηκε, η σχολαστική συντήρηση είχε σαν αποτέλεσμα να παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση μέχρι σήμερα.
Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε στον κάτοχο να διανύσει απροβλημάτιστα άλλα τόσα χλμ. και παραθέτουμε το σχετικό μας αφιέρωμα στο αξέχαστο Honda CRX και το “μαγικό” VTEC.