Ανανεωμένο Opel Insignia: Νέοι κινητήρες diesel και βενζίνης

Νέα γενιά κινητήρων diesel και βενζίνης φέρει το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
2020 Opel Insignia

Το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες φέρει μια ολοκαίνουρια γενιά κινητήρων σε όλους τους διαθέσιμους κυβισμούς τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.

Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε κινητήρες βενζίνης και diesel από τρεις διαφορετικές οικογένειες, όλοι οι σημερινοί τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα οικογένεια και είναι διαθέσιμοι για το Sports Tourer αλλά και για το Grand Sport. Πάμε να τους γνωρίζουμε καλύτερα.

Στη βάση των διαθέσιμων μοτέρ για το ανανεωμένο Insignia βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων που έχουμε δει και στο νέο Astra. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 145 ίππους και 236 Nm ροπής στις 5.000 και 1.500-3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η Opel ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8-6,2 λίτρα κατά το πρότυπο WLTP (6-6,3 για το Sports Tourer).

Ακολουθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας πετρελαίου των 1,5 ο οποίος αποδίδει με την βοήθεια υπερσυμπιεστή 122 ίππους στις 3.250 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής σταθερά από τις 1.750 σ.α.λ. έως και 2.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται επίσης με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. H μέση κατανάλωση κατά WLTP ανέρχεται στα 4,6-4,9 λίτρα ανά 100 χλμ. (4,8-5,1 για το Sports Tourer)

Αργότερα η Opel θα προσθέσει στην γκάμα και τον νέο δίλιτρο κινητήρα σε έκδοση με 200 ίππους με την ισχύ να κορυφώνεται στις 4.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του 4κύλινδρου μοτέρ ανέρχεται στα 350 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Το δίλιτρο μοτέρ συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 7,3-7,6 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (7,5-7,7 για το Sports Tourer).

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η ισχυρότερη έκδοση του δίλιτρου turbo μοτέρ που κινεί την 4κίνητη και κορυφαία έκδοση του Insignia που ακούει στο όνομα GSi. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στους 230 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή διατηρεί την μέγιστη τιμή των 350 Nm στις ίδιες ακριβώς στροφές. Η μέση κατανάλωση, τέλος, ανέρχεται στα 8,3-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ (8,6-8,8 για το Sports Tourer).

Οι επιδόσεις που προσφέρουν τα νέα μηχανικά σύνολα στο ανανεωμένο Insignia δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η γερμανική εταιρεία προσφέρει για τα θερμικά και ηλεκτρικά της μοντέλα όφελος έως και 4.000 ευρώ......
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Προσφορές ενόψει των Χριστουγέννων ανακοίνωσε η αντιπροσωπεία της Opel με το όφελος για τους ενδιαφερόμενους να φτάνει έως και τα 7.400 ευρώ....
Τελικά χρειάζεται ζέσταμα ο κινητήρας του αυτοκινήτου; Αυτή η ερώτηση μας έχει βασανίσει χρόνια τώρα και επιτέλους παίρνουμε την απάντηση από έναν ειδικό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Toyota C-HR+

Το SUV της Toyota με 11ετή εγγύηση και έως 343 ίππους – Που θα το δείτε από κοντά

Honda

Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας: Άνοδος στο 11μηνο του 2025 – Οι εταιρείες που “σάρωσαν”

smart #2 δοκιμές εξέλιξης 2025

Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το εμβληματικό διθέσιο πόλης – Πότε παρουσιάζεται