Η BMW Σειρά 3 είναι ένα μοντέλο που αποτελεί το “δυνατό χαρτί” της βαυαρικής εταιρείας, πετυχαίνοντας έως και το 35% των συνολικών της πωλήσεων σε ορισμένες αγορές. Τώρα, έφτασε η στιγμή για μία ήπια ανανέωση σε τεχνολογικό και όχι μόνο επίπεδο. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!
Δείτε επίσης: Τα τρία B-SUV που επιλέγουν οι Έλληνες – Ποιο κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ
Η BMW Σειρά 3 διατίθεται τώρα και με νέα εξωτερικά χρώματα και ζάντες ελαφρού κράματος ως μία επιπλέον πινελιά εξατομίκευσης. Η παλέτα των εξωτερικών χρωμάτων που διατίθενται για τη νέα BMW Σειρά 3 Sedan και τη νέα BMW Σειρά 3 Touring περιλαμβάνει δύο απλά και επτά μεταλλικά χρώματα, ενώ νέα είναι το μεταλλικά Arctic Race Blue και Fire Red. Τα αυτοκίνητα που παραγγέλνονται με το πακέτο M Sport θα είναι διαθέσιμα με νέες ζάντες ελαφρού κράματος M με διάμετρο 19 ίντσες και σχεδίαση διπλών ακτίνων.
Στο εσωτερικό, το cockpit ενισχύεται με το BMW Curved Display, τα νέας σχεδίασης τιμόνια, ενώ στιλιστικές αλλαγές εντοπίζονται στον πίνακα οργάνων και στα εκσυγχρονισμένα διακοσμητικά στοιχεία. Επιπλέον, τα paddles πίσω από το τιμόνι είναι πλέον στάνταρ, επιτρέποντας ιδιαίτερα γρήγορες χειροκίνητες αλλαγές ταχυτήτων. Η εισαγωγή της τελευταίας γενιάς του BMW iDrive με QuickSelect που βασίζεται στο BMW Operating System 8.5 στις νέες BMW Σειρά 3 Sedan και BMW Σειρά 3 Touring βελτιώνει επίσης τον χειρισμό των λειτουργιών εξαερισμού και κλιματισμού. Εκτεταμένες αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό και στη γκάμα των διακοσμητικών στοιχείων. Η νέα έκδοση της BMW Σειράς 3 υιοθετεί στάνταρ το ματ χρώμα Dark Graphite, ενώ η λίστα επιλογών περιλαμβάνει τις εκλεπτυσμένες ξύλινες επενδύσεις με ανοιχτούς πόρους Fineline Light και Grey Blue Ash, καθώς και τις παραλλαγές Carbon Fibre και Aluminium Rhombicle Anthracite.
Αναφορικά με την πρακτικότητα, αξίζει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο Touring διαθέτει στάνταρ αυτόματη λειτουργία πίσω πόρτας και διαιρούμενη/αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθίσματος σε αναλογία 40:20:40, η οποία διατίθεται προαιρετικά για το Sedan.
Και diesel επιλογές με έως 340 ίππους
Οι διάφοροι κινητήρες που διατίθενται για την BMW Σειρά 3 αποδίδουν ισχύ από 150 έως 286 ίππους. Σε αυτούς προστίθενται ο εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας των 374 ίππων και ο straight-six diesel των 340 ίππων που συναντάμε κάτω από το καπό των μοντέλων M Performance. Τόσο ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας βενζίνης όσο και όλοι οι diesel διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία για πιο δυναμική απόδοση ισχύος και μεγαλύτερη αποδοτικότητα. Για το σκοπό αυτό, η μίζα/γεννήτρια των 48V τους παρέχει επιπλέον ισχύ 11 ίππων.
Νέα μπαταρία για τα plug – in υβριδικά μοντέλα
Η γκάμα περιλαμβάνει τώρα τα μοντέλα BMW 330e Sedan και BMW 330e Touring, τα οποία διατίθενται και τα δύο με την κλασική πισωκίνητη διάταξη ή με τετρακίνηση BMW xDrive. Η τεχνολογία κίνησής τους περιλαμβάνει έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, οι οποίοι παράγουν συνδυασμένη 292 ίππων. Νέας γενιάς είναι η μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,5 kWh και σημαντικό είναι να αναφέρουμε ότι παρόλο που η ωφέλιμη χωρητικότητα έχει σχεδόν διπλασιαστεί, ο διαθέσιμος χώρος στην καμπίνα επιβατών και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένουν αμετάβλητα. Αναφορικά με την ηλεκτρική αυτονομία, πλέον αγγίζει ακόμα και τα 101 χλμ. (στην πισωκίνητη sedan έκδοση). Η νέα μονάδα υποστηρίζει τριφασική φόρτιση AC με ισχύ έως και 11 kW. Αυτό επιτρέπει την πλήρη επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης από το 0 στο 100% σε 2 ώρες και 15 λεπτά.
Έναρξη παραγωγής τον ερχόμενο Ιούλιο
Η νέα BMW Σειρά 3 Sedan και η νέα BMW Σειρά 3 Touring θα κυκλοφορήσουν στις παγκόσμιες αγορές, με σταδιακή έναρξη της παραγωγής τον Ιούλιο του 2024. Και τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Η BMW Σειρά 3 Sedan θα παράγεται επίσης στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí στο Μεξικό.