e-Bulli: Αποκαλύφθηκε το “σύγχρονο” ηλεκτρικό Volkswagen T1

Η γερμανική φίρμα προχώρησε στην αποκάλυψη του e-Bulli. Γνωρίστε την αμιγώς ηλεκτρική αναβίωση του θρυλικού Volkswagen T1!

Βρείτε μας στο

Πριν από μερικές ημέρες σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με τη συγκεκριμένη αναβίωση. Αυτή τη φορά, επανερχόμαστε με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτροκίνητου Volkswagen T1. Ονομάζεται e-Bulli και είναι η σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου του 1996, με όλες τις ανέσεις της τεχνολογίας του σήμερα.

Στόχος της Volkswagen Commercial Vehicles  αλλά και του συνεργάτη της eClassics που εξιδεικεύεται στις ηλεκτρικές μετατροπές, ήταν η “ανανέωση” του συστήματος κίνησης του παλιού «Samba». Ωστόσο, το e-Bulli φέρει τροποποιήσεις και στο πλαίσιο του, ενώ στις αναρτήσεις βπλέπουμε πλέον άξονες πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω αλλά και σύγχρονα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ελατήρια.

Η διαχρονική εξωτερική του σχεδίαση έχει διατηρηθεί πολύ κοντά στο αρχικό μοντέλο της Volkswagen. Βέβαια, δε λείπουν κάποια στοιχεία της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως για παράδειγμα τα led φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, το τμήμα «Volkswagen Commercial Vehicles» τοποθέτησε ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή στο πάνω μέρος. Το νέο Volkswagen e-Bulli διατίθεται σε δύο χρώματα, το «Energetic Orange Metallic» και το «Golden Sand Metallic MATTE».

Διαβάστε επίσης: Κιβώτιο ταχύτητας και όχι… ταχυτήτων! Αυτό είναι το μέλλον

Στο εσωτερικό συναντάμε πολλές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν. Μπορεί το τιμόνι να αντλεί «retro» στοιχεία, αλλά δίπλα του βρίσκεται ένας σύγχρονος επιλογέας με τις ενδείξεις P, R, N, D, B για το κιβώτιο αποκλειστικά μίας σχέσης. Επιλέγοντας το B, ο οδηγός ενεργοποιεί την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Τα καθίσματα των 8 θέσεων, το ξύλινο δάπεδο και η ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή συνεισφέρουν στην «vintage» αισθητική. Η συσκευή ραδιοφώνου είναι απλή στη σχεδίαση της. Ωστόσο, εξοπλίζεται με όλα τα σύγχρονα μέσα συνδεσιμότητας, όπως είναι το Bluetooth και η θύρα USB.

Περνάμε στα μηχανικά μέρη, εκεί που υπάρχουν οι περισσότερες αλλαγές για το αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας που «συνεργάζεται» με μπαταρία ιόντων λιθίου 45 kWh. Η απόδοση φτάνει στους 82 ίππους, αντί για τους 43 του παρελθόντος. Παρομοίως, η ροπή στρέψης διπλασιάστηκε φτάνοντας στα 212 Nm. Έτσι, η τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 105 στα 130 χλμ/ώρα.

Η Volkswagen αναφέρει ότι στα σημεία γρήγορης φόρτισης, η μπαταρία φτάνει στο 80% σε 40 λεπτά. Τέλος, η αυτονομία με μία πλήρη φόρτιση ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα. η τιμή για την μετατροπή του μοντέλου από την eClassics ανέρχεται στην Γερμανία στα 64.900 ευρώ.

Ανάλογο μοντέλο είχαμε δει και από την Volkswagen Αμερικής με την παρουσίαση ενός κατάλληλα τροποποιημένου και αμιγώς ηλεκτρικού Type 2 Bus πριν από μερικούς μήνες, ενός ακόμη μοντέλου που ξυπνά μνήμες από το παρελθόν και δείχνει ότι μπορεί να έχει και μέλλον!